تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1
تقدیر شهردار اهواز از تلاش های مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) درحوزه اشتغالزایی

تقدیر شهردار اهواز از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در راستای انجام مسئولیت اجتماعی

  • کد خبر : 9873
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
تقدیر شهردار اهواز از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در راستای انجام مسئولیت اجتماعی
باحضور استاندار خوزستان، فرماندار اهواز و سردار فلاحی پور مسئول هماهنگ کننده قرارگاه حضرت ابوالفضل خوزستان از تلاش های و خدمات مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان برای ایجاد تسهیلات اشتغال در راستای انجام مسئولیت اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر شهردار اهواز از خدمات مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان
با حضور استاندار خوزستان، فرماندار اهواز و سردار فلاحی پور مسئول هماهنگ کننده قرارگاه حضرت ابوالفضل خوزستان
بسم الله الرحمان الرحیم
جناب آقای مهندس جمال شیبه
مدیرکل محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان

یقینا توسعه و پیشرفت کلانشهر اهواز مرهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی است که همواره جهت تعالی و ارتقای این شهر قدم برداشته و خدمت گذاری را افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه ای مهم برای خویشتن می دانند.

در شهرهای پیشرفته امروز ، همه افراد جامعه خود را سهیم و شریک در مدیریت شهر می دانند و به نوعی در مسیر توسعه شهر تلاش می کنند و تعامل نزدیک تمامی دستگاههای خدمت رسان، شرایط مناسب و افزایش کیفیت زندگی را برای شهروندان ایجاد می کند.

از شما برادر گرامی که در راستای مسئولیت اجتماعی خویش با این مجموعه همکاری کردید و موجبات اعطای تسهیلات قرض الحسنه به رانندگان تاکسی جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اهواز را فراهم آوردید، قدر دانی می نمایم. بی شک این همدلی و مشارکت در همه ابعاد ، مسئولیت ما را در قبال خدمات رسانی و اجرای طرح های مصوب و هدفمند مضاعف می نماید. از درگاه حضرت سبحان برای جنابعالی سلامتی ، موفقیت ، استمرار و جدیت در خدمتگذاری به مردم نجیب اهواز را خواهانم. درود بر اندیشه و همت بلندتان که رضایت خالق و مخلوق را به همراه داشته است.

رضا امینی
شهردار اهواز

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=9873

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت