تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

تاکید استاندار خوزستان بر ممنوعیت تردد در مسیرهای پرخطر هنگام بارندگی

  • کد خبر : 13086
  • ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۵:۳۸
تاکید استاندار خوزستان بر ممنوعیت تردد در مسیرهای پرخطر هنگام بارندگی
استاندار خوزستان با بیان اینکه آمار تصادف‌های منجر به جرح و فوت در خوزستان زیاد شده است، گفت: حفظ جان انسان‌ها بسیار مهم است و باید هر کاری از دست‌مان برمی‌آید برای حفظ جان مردم انجام دهیم.

علی‌اکبر حسینی‌محراب در جلسه شورای ترافیک خوزستان با اشاره به اینکه وضعیت حوادث پس از پایان طرح نوروزی جمع‌بندی خواهد شد، اظهار کرد: در تصادف‌هایی که رخ داده است، وای به حال مدیران و کسانی که مقصرند.

وی گفت: بارندگی‌ها آغاز شده است و باید مراقبت‌ها انجام شود. پیک بارندگی از امشب تا فردا ظهر است و باید تردد در مسیر دره‌ها، مسیرهای کوهستانی و مجاور رودخانه‌ها ممنوع شود و تفریحات تا روز سه‌شنبه عقب بیفتد تا حادثه‌ای رخ ندهد.

استاندار خوزستان ادامه داد: باید از عشایر و دامداران مراقبت شود تا تلفاتی نداشته باشند. بر سرعت‌گیرها نیز نظارت جدی شود. باید همه کارها از طریق شورای ترافیک انجام شود و سرعت‌گیرهای بی‌ربط جمع شوند و سرعت‌گیرهای استاندارد نصب شوند.

وی با تاکید بر لزوم تداوم استقرار تیم‌های امدادی و عملیاتی در مناطق مورد نیاز، افزود: تصادف‌های منجر به جرح و  فوت در خوزستان زیاد شده و نباید دل‌مان را خوش کنیم که آمار نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. همان‌گونه که آموزه‌های دینی به ما می‌گوید، حفظ جان انسان‌ها بسیار مهم است و باید هر کاری از دست‌مان برمی‌آید برای حفظ جان مردم انجام دهیم. جلوگیری از متلاشی شدن خانواده‌ با مرگ یک نفر، پاداش و برکات بسیاری خواهد داشت.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=13086

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت