تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

بیش از ۶۸ میلیارد ریال مشارکت‌های مردمی در خوزستان به بهزیستی جمع آوری شد

  • کد خبر : 12334
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۴:۱۰
بیش از ۶۸ میلیارد ریال مشارکت‌های مردمی در خوزستان به بهزیستی جمع آوری شد
معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی خوزستان گفت: بیش از ۶۸۷ میلیارد و ۹۹۹ میلیون ریال مشارکت‌های نقدی، غیر نقدی و خدماتی از ابتدای امسال تاکنون در بخش دولتی و موسسات خیریه جذب شده است.

رستم کرد زنگنه افزود: مجموع کمک‌های جذب شده در بخش دولتی ۳۴۲میلیارد و ۶۹۰میلیون ریال و در بخش موسسات خیریه نیز ۳۴۵میلیارد و ۳۰۸میلیون ریال بوده است.

وی افزود: این در حال است که مبلغ جمع آوری شده در مدت زمان مشابه سال گذشته ۴۱۷ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال در بخش دولتی و موسسات خیریه جذب بهزیستی خوزستان شده است.

کرد زنگنه افزود: این مشارکتها در قالب کمک هزینه ازدواج و تامین جهیزیه، کمک به بهبود مشکلات معیشتی مددجویان، تعمیر و تامین مسکن مددجویان و معلولان تحت پوشش، خرید تجهیزات مورد نیاز مراکز و شیرخوارگاه بهزیستی و همچنین تامین کمک هزینه درمان به جامعه هدف اختصاص داده شد.

وی با اشاره به وظایف متعدد و متنوع بهزیستی نسبت به معلولان و مددجویان زیر پوشش بیان کرد: حمایت و همراهی مردم نیکوکار و خیرین در مشارکت‌های مردمی و استمرار آن نقش مهمی در ساماندهی اقشار آسیب پذیر دارد.

معاون مشارکت‌های اداره کل بهزیستی خوزستان ادامه داد: طرح در محضر ولی نعمتان نیز در راستای ایجاد همدلی و هم افزایی میان تشکل‌های فعال مردمی محلات از جمله گروه‌های جهادی، مساجد، موسسات و مراکز مثبت زندگی با هدف حل مشکلات و مسایل مددجویان ساکن محلات و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اجرا شد.

وی افزود: برگزاری و اجرای پویش “همه حاضر” در ماه مهرو تهیه لوازم التحریردانش آموزان تحت پوشش استان نیز به منظور بهره مندی از ظرفیت مشارکت مردم، شرکت ها، سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی نیز برگزار شد.

کرد زنگنه ادامه داد: شیوه‌های جلب مشارکت مردمی محدود به جمع آوری کمک‌های مالی نیست بلکه می تواند در قالب جذب ظرفیت‌های اجتماعی و ظرفیت سازی در جهت توانمندسازی و افزایش پیوندهای اجتماعی و بسیج تمامی منابع عنوان شود.

وی شناسایی الگوهای موفق در جلب مشارکت مردمی را بسیار تاثیر گذار عنوان کرد و افزود: قسمت عمده مشارکت‌های مردمی بهره‌مندی از مشارکت اشخاص شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی تحت عنوان مسئولیت‌های اجتماعی است که مکلفند درصدی از درآمد خود را صرف این امر کنند.

معاون مشارکت‌های بهزیستی گفت: به منظور رفاه حال خیرین و نیکوکاران دسترسی آسان تر ، واریز کمک‌های نقدی به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴ و یا از طریق کد دستوری #۲۲۲۵۰*۶۶۵۵* متصل به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان امکان پذیر است.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=12334

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت