تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
2
استاندار خوزستان:

بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز افزوده می‌شود

  • کد خبر : 7530
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۳:۴۹
بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز افزوده می‌شود
استاندار خوزستان گفت: شهرداری اهواز با بخش خصوصی صحبت‌هایی انجام داده و بنا است بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوس‌رانی اهواز اضافه شود.

علی اکبرحسینی محراب در نشست با فعالان اقتصادی حوزه حمل و نقل خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اربعین که نمود کار فعالان حوزه حمل و نقل بود، به نحو احسن برگزار شد و مسافران به خوبی به سر منزل خود رسیدند.

وی با اشاره به مشکلات رانندگان وسایل نقلیه و کامیون‌داران افزود: این رانندگان مسایلی درباره گرانی لاستیک و لوازم یدکی و روغن دارند و در این زمینه خواستار نظارت و کنترل بیشتر هستند.

استاندار خوزستان با اشاره به تردد روزانه بیش از ۷ هزار دستگاه کامیون از بنادر استان گفت: حمل و نقل مبنای توسعه است و امیدواریم بتوانیم پیشنهاداتی که در خصوص تشکیل تعاونی‌ها برای واردات لوازم یدکی و لاستیک از سوی رانندگان وجود دارد را اجرایی کنیم.

حمل و نقل بین شهری باید ساماندهی شود

حسینی محراب عنوان کرد: بنا است سازمان صمت پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام دهد تا بتوانیم موضوع واردات لاستیک و لوازم یدکی را توسط تعاونی‌ها پیگیری کنیم.

وی در خصوص کمبود وسایل حمل و نقل عمومی در کلانشهر اهواز بیان کرد: شهرداری اهواز با بخش خصوصی صحبت‌هایی انجام داده و بنا است بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوس‌رانی اهواز اضافه شود.

استاندار خوزستان گفت: برای حمل و نقل شهری اهواز به راه‌آهن گفته شده است از ریل باس برای این کار استفاده کند و همچنین تعداد زیادی اتوبوس نیز که سهمیه شهر اهواز است در کارخانه وجود دارد و بنا است به ناوگان شهر اهواز اضافه شوند.

حسینی محراب عنوان کرد: وضعیت حمل و نقل بین شهری باید ساماندهی شود. سواری‌ها حتما باید با نظر پلیس شناسایی شوند و با شناخت کامل و استعلامات نسبت به تردد مسافران اقدام کنند. ممنوع است افرادی که سیستم از آن‌ها شناختی ندارد نسبت به جابه‌جایی خانواده‌ها و مسافران بین شهری اقدام کنند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=7530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت