تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1
عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد

بی‌توجهی به حوزه حمل‌ونقل در سنوات گذشته/ مجلس برای ساماندهی ناوگان آمادگی دارد

  • کد خبر : 8127
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۴:۰۳
بی‌توجهی به حوزه حمل‌ونقل در سنوات گذشته/ مجلس برای ساماندهی ناوگان آمادگی دارد
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی سنوات گذشته به حوزه حمل و نقل کشور بی توجهی شده است، از حمایت مجلس برای نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافری در کشور و تامین اعتبارات آن خبر داد.

مجتبی یوسفی اظهار کرد: در سنوات گذشته در حوزه حمل و نقل کشور به بخش‌های زمینی، ریلی و هوایی بی توجهی شده است و از این رو مشکلاتی را در این بخش‌ها در کشور داریم.

وی افزود: در سال ۱۳۹۸ بیش از ۱۴ هزار و ۲۰۰ کارت هوشمند فعال در حوزه اتوبوس برون شهری داشتیم اما اکنون این عدد به کمتر از ۷ هزار و ۵۰۰ کارت رسیده و خود گواه مشکلات است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت اتوبوس و عدم حمایت از راننده و شرکت‌های فعال در این زمینه سبب به وجود آمدن چنین مساله‌ای شده است. این موضوع در حوزه هوایی و ریلی نیز به همین شکل وجود دارد و باعث شده است تا ناوگان حمل و نقل کشور با مشکلاتی مواجه شود.

یوسفی با اشاره به حمایت‌های مجلس برای نوسازی ناوگان و تامین اعتبارات در این زمینه عنوان کرد: در دولت سیزدهم و با حمایت‌های مجلس، کاری که طی سنوات گذشته انجام نشده بود در حال انجام است تا شاهد نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور باشیم؛ البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم.

وی افزود: در این زمینه مجلس پیگیر حل چنین مسائلی است و آمادگی کامل دارد تا با همراهی دیگر بخش‌ها، وضعیت ناوگان حمل و نقل سراسری در حوزه جاده‌ای، ریلی و هوایی را ساماندهی کند و بهبود ببخشد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=8127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت