تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1
عضو شورای شهر اهواز:

بزودی قرارداد جدید پروژه متروی اهواز امضاء می شود

  • کد خبر : 9859
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
بزودی قرارداد جدید پروژه متروی اهواز امضاء می شود
عضو شورای شهر اهواز با اشاره به هزینه شدن عوارض آلایندگی در حوزه‌های غیر عمران شهری گفت: اینکه پول آلایندگی بیاید و برای پروژه‌های عمرانی هزینه نشود، پسندیده نیست.

سیاوش محمودی در آیین بهره‌برداری از ناوگان جدید حمل و نقل همگانی و انعقاد تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات نوسازی ۱۵۰ دستگاه تاکسی با اشاره به شرایط غزه اظهار کرد: امروز مساله اصلی جهان اسلام، مساله اصلی همه جهان است و باید با زبان از جهاد از این عزیزان حمایت کنیم و آنچه در توان داریم در این مسیر مورد استفاده قرار دهیم.

وی افزود: یکی از مسائل جدی در ابتدای این دوره شورا و شهرداری، مساله شفافیت، ساختارها و انسجام و ثبات در مدیریت بود و در این خصوص عهدهایی بستیم و بر عهد خواهیم بود و این مسیر را تا پایان ادامه خواهیم داد.

عضو شورای شهر اهواز گفت: در دو سال اخیر تلاش‌های زیادی در حوزه زیرساخت‌ها و کارهای مورد نیاز انجام شد و با اقدامات انجام‌شده، دو سال دوم شورا سال‌های محصول هستند.

وی بیان کرد: پروژه متروی اهواز از دهه ۸۰ آغاز شد اما از سال ۹۴ به بعد رو به افول رفت. با تلاش و ایستادگی شهردار و دیگر مسئولان استان خوزستان، به زودی قرارداد جدید پروژه مترو امضاء و کار آغاز می‌شود که اقدام بزرگی است.

محمودی با بیان اینکه شهردار و مدیریت شهری در همه حوزه‌ها برنامه دارند، عنوان کرد: نیاز امروز اهواز انسجام، همدلی، هماهنگی و پشتیبانی است. اصلاحات در حوزه‌های مختلف انجام شده و امروز ثمره اقدامات در حوزه حمل و نقل را می‌بینیم و ثمره این کارها در آینده بهتر نیز خواهد بود.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل، قرارداد بی‌سابقه‌ای در طول دوران شهرداری منعقد خواهد شد. یکی از مسائل جدی که دولت از آن حمایت کرده، حمل و نقل عمومی است. یکی از عوامل اصلی آلودگی‌ها حمل و نقل است و امیدواریم با اقدام در این زمینه در جهت کاهش آلودگی‌ها حرکت کنیم.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه در برنامه و هماهنگی مشکلی وجود ندارد، گفت: کار قراردادهای خرید مجدد ۱۰۰ دستگاه اتوبوس، میدل باس و بی‌آرتی و سایر حوزه‌ها در حال انجام است و نیازمند پشتیبانی از مدیریت شهری هستیم و باید حق شهر را بدهند.

وی تصریح کرد: اینکه پول عوارض آلایندگی بیاید و برای پروژه‌های عمرانی هزینه نشود پسندیده نیست، بنابراین باید همه کمک کنند تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه دهیم.

محمودی با اشاره به اقدامات در حوزه باز زنده‌سازی کارون، گفت: همچنین در زمینه اصلاح ورودی‌های اهواز، کار مطالعات و طراحی انجام شده است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=9859

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت