تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان:

برای افزایش سرعت اجرای پروژه فاضلاب اهواز به اعتبار نیاز است

  • کد خبر : 9771
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۴:۴۹
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: برای تکمیل پروژه فاضلاب مخصوصا در بحث آسفالت خیابان‌ها و معابر نیازمند اعتبارات هستیم تا بتوانیم سرعت اجرایی این پروژه را بیشتر کنیم.

محمدرضا کرمی نژاد درباره آخرین اقدامات پروژه فاضلاب در کلانشهر اهواز اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته دو کار مهم در روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز که سالیان سال مردم منطقه کیانپارس مخصوصا خیابان خرداد را نگران کرده بود انجام و پروژه این بخش تکمیل شد.

وی با بیان اینکه یک کار اساسی در این منطقه بعد از سال‌ها مشکلات انجام شده است، افزود: بعد از اجرای خطوط اصلی در جاده ساحلی در خیابان‌های ۲، ۵ و ۱۳ و برای تکمیل این پروژه، عملیات اجرایی طرحی را در خیابان‌های فرعی آغاز کردیم تا اثرگذاری اجرای این طرح‌ها برای مردم ملموس‌تر شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: سال‌ها لوله‌های ۳۵۰ میلیمتری دفع فاضلاب و آب‌های سطحی در منطقه کیانپارس وجود داشت که بیش از ۵۰ درصد از این لوله‌ها گرفتگی داشتند و مشکلاتی برای مردم این منطقه به خصوص در فصل بارندگی‌ها ایجاد می‌کرد؛ با تکمیل این پروژه مشکل فاضلاب این مناطق یک بار برای همیشه برطرف می‌شود.

کرمی نژاد تصریح کرد: در حال حاضر خطوط ۱۰۰۰ میلیمتری در این مناطق اجرا شده است که با تکمیل روند اجرایی این پروژه مردم تفاوت‌ها را لمس خواهند کرد و رضایتمندی مردم که مهمترین اولویت شرکت آب و فاضلاب خوزستان است را به همراه خواهد داشت.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم و مجموعه وزارت نیرو عزمی راسخ برای حل مشکلات فاضلاب در اهواز دارند که اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته معادل ۳۰ سال کار در سال‌های گذشته بود و این تلاش‌ها ادامه خواهد داشت تا بهره‌مندی مردم اهواز و کارون از پروژه فاضلاب اهواز به ۱۰۰ درصد برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیشرفت طرح جامع فاضلاب اهواز از ۶۱ درصد عبور کرده است و با تکمیل این پروژه‌ها این پیشرفت بیشتر خواهد شد.

کرمی نژاد با بیان اینکه آسفالت خیابان‌هایی که پروژه در آن تکمیل شده است بزودی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: شرکت آبفای خوزستان برای تکمیل پروژه فاضلاب مخصوصا در بحث آسفالت خیابان‌ها و معابر نیازمند اعتبارات است تا بتوانیم سرعت اجرایی این پروژه را بیشتر کنیم.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=9771

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت