تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1
استاندار خوزستان:

بخش‌های کهنه بیمارستان‌های اهواز باید نوسازی شوند

  • کد خبر : 10103
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۳:۱۵
بخش‌های کهنه بیمارستان‌های اهواز باید نوسازی شوند
استاندار خوزستان گفت: بخشی از بیمارستان‌های شهر اهواز قدیمی و کهنه شده‌اند و باید در راستای ارائه خدمت بهتر و سالم‌تر به مردم، این بخش‌ها نوسازی شوند.

علی‌اکبر حسینی محراب در حاشیه جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: توفیقی بود که امروز در کنار هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اهواز و در خدمت جندی شاپور اهواز باشیم؛ الحمدلله موارد خوبی نیز در این جلسه مطرح شد. بخشی از مواردی که لازم بود، مورد بحث قرار گرفتند و امیدواریم بتوانیم محورهایی که مواردی که در خصوص آن‌ها گفت‌وگو کردیم را در جهت حل معضل پزشکی و ارتقای سلامت هم استانی‌های عزیز دنبال کنیم.

وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه در ردیف‌های بودجه خود، قطعاً توجه خاصی به بهداشت و درمان کرده است که با تحقق درآمدهای دولت و تبدیل ارز به ریال توسط خزانه بانک مرکزی در هفته‌های آینده، این بودجه‌ها جاری می‌شوند و ما می‌توانیم بخشی از مشکلات بخش سلامت استان را حل کنیم.

وی افزود: مسائل خوبی در زمینه آموزشی و ارائه خدمات به بیماران در این جلسه مطرح شد که جای تقدیر و تشکر از پزشکان عزیز استان و مجموعه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز را دارد.

استاندار خوزستان در ادامه به برخی مشکلات بیمارستانی اشاره و خاطرنشان کرد: بخشی از بیمارستان‌های شهر اهواز قدیمی و کهنه شده‌اند و باید در راستای ارائه خدمت بهتر و سالم‌تر به مردم، این بخش‌ها نوسازی شوند.

سازمان اداری و استخدامی کشور توجه ویژه‌ای به کمبود نیروی پرستار کند

وی در بخش دیگری با اشاره به کمبود نیروی پرستار در بیمارستان‌ها گفت: یکی از مشکلات موجود در بیمارستان‌ها، کمبود پرسنل به ویژه در بخش پرستاری است که امیدواریم همکاران ما در سازمان اداری و استخدامی کشور در راستای ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به بیماران، توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند و این مشکل را حل کنند. البته جای خوشحالی و امیدواری دارد که هیاتی از سازمان اداری و استخدامی کشور به اهواز اعزام شده و امیدواریم بتوانیم با کمک این هیات، مشکلات تامین نیروی انسانی را حل و مجوزهای لازم برای ردیف‌های استخدامی در علوم پزشکی را دریافت کنیم.

ظرفیت خوب استان خوزستان در گردشگری سلامت

حسینی‌محراب در ادامه به موضوع گردشگری سلامت اشاره و عنوان کرد: در این جلسه توانایی فکری و علمی خوبی را مشاهده کردیم؛ امیدواریم با استفاده از این توانایی و ظرفیت استان خوزستان برای درمان بیماران کشورهای همسایه با هماهنگی سایر بخش‌هایی که بتوانند موضوع گردشگری سلامت را مدیریت کنند، تبلیغات لازم برای اسکان و سپس درمان این بیماران در استان انجام ‌شود.

استاندار خوزستان در پایان ضمن اعلام رضایت از مجموعه سلامت استان گفت: امروز اینجا آمدم تا از زحمات مجموعه بهداشت و درمان حوزستان که زحمات بسیاری را برای سلامت مردم شریف کشیده و وظایف خود را به نحو احسن انجام داده‌اند، تشکر و قدردانی کنم.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=10103

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت