تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0
رئیس شورای شهر اهواز در نشست با هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه خوزستان؛

باید به دنبال تولید امید و ارائه خدمات بدون منت به مردم باشیم

  • کد خبر : 6769
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
رئیس شورای شهر اهواز باید به دنبال تولید امید و ارائه خدمات بدون منت به مردم باشیم، گفت: باید کار را به صورتی مدیریت کنیم تا به حداکثر شرایط ایده آل در بخش های مشارکت و رفاقت برسیم.


به گزارش بهین خبر ، جلسه هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه خوزستان امروز ۱۹ مردادماه با حضور رئیس شورای شهر اهواز و رئیس کمیسیون محیط زیست و نیز رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان در اهواز برگزار شد.

پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: مسائل شهری به ویژه در اهواز انبوه و همراه با مشکلات فراوان است و در خصوص هر موضوعی که در این جلسه مطرح شد، شرح مفصلی وجود دارد.

وی با اشاره به دغدغه کمبود اتوبوس در اهواز گفت: چندین سال است که اتوبوس جدیدی وارد اهواز نشده است. ده، پانزده سال پیش اهواز ۴۸۰ دستگاه اتوبوس داشت اما الان ۸۰ و خورده‌ای اتوبوس در اهواز داریم. یعنی آن زمان شش برابر اکنون اتوبوس داشتیم و چه اتفاقی افتاده است که در حال حاضر اهواز با کمبود اتوبوس مواجه است. البته در دولت سیزدهم یکسری اتوبوس به اهواز داده شد.

رئیس شورای شهر اهواز افزود: بحث بی‌آرتی هم مطرح است که به جد پیگیر این موضوع هستیم و قرار است از طریق اوراق مشارکت برای تحقق این موضوع کمک بگیریم.

وی با بیان اینکه محکم پای بحث راه‌انداز قطار شهری ایستاده‌ایم، افزود: نگذاشتیم این بحث از بین برود و حتی اگر بگویند این موضوع برای اهواز یک موضوع لوکس است، باز هم آن را می‌خواهیم. در این زمینه دنبال شریک اقتصادی هستیم تا کار انجام شود و حداقل یک خط آن راه بیفتد.

پورموسوی بیان کرد: در انجام این اقدامات بحث سرمایه‌گذاری بسیار مهم است و اصحاب رسانه باید کمک کنند. زیرا تنها راه برون‌رفت از شرایط فعلی همین سرمایه‌گذاری است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت اهواز در نظر گرفته شد که اگر این مهم سال گذشته انجام می شد،شرایط اهواز تغییر می کرد. امسال نیز هزار میلیارد تومان برای آسفالت اهواز در نظر گرفته شده است. اهواز به ۵ هزار میلیارد تومان بودجه برای آسفالت نیاز دارد.

رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه باید به دنبال تولید امید و ارائه خدمات بدون منت به مردم باشیم، افزود: در این دوره باید کار را به صورتی مدیریت کنیم تا به حداکثر شرایط ایده آل در بخش های مشارکت و رفاقت برسیم.

همچنین مطیعی رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر اهواز گفت: تک تک اعضای شورای اهواز از یکم تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون از ۷ صبح تا ۱۱ شب درگیر مسائل مختلف بودند. در واقع ما لای چرخ دنده‌های کار بوده‌ایم و می‌توانیم مدعی شویم احصای چالش‌های خوبی داشته‌ایم و راهکارهای خوبی هم به دست آورده‌ایم.

وی افزود: خواهیم توانست اقدامات خوبی را در بازه‌های کوتاه مدت رقم بزنیم. ضمن اینکه دو طرح با دو نام مقدس در دست اقدام داریم که درباره آنها خواهیم گفت.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=6769

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت