تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز در دیدار از شرکت شهرک های صنعتی خوزستان عنوان کرد: 

اکر کسی مانعی برای بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید ایجاد کند تا آنان موفق نشوند به امر مهم تولید و افزایش تولید نائل شوند این خود یک منکر است.

  • کد خبر : 6766
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز به مناسبت فرا رسیدن 21 مرداد روز صنایع کوچک در دیدار از شرکت شهرک های صنعتی با بیان مطلب فوق به مصداق های امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: ایجاد شرایط لازم جهت راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی و هم چنین توجه و کمک به برگشت مجدد واحدهایی که به هر دلیل راکد مانده اند به چرخه ی تولید خود به مثابه امر به معروف است.


به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز به مناسبت فرا رسیدن ۲۱ مرداد روز صنایع کوچک در دیدار از شرکت شهرک های صنعتی با بیان مطلب فوق به مصداق های امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: ایجاد شرایط لازم جهت راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی و هم چنین توجه و کمک به برگشت مجدد واحدهایی که به هر دلیل راکد مانده اند به چرخه ی تولید خود به مثابه امر به معروف است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در ادامه به نقش و جایگاه تولید در عرصه ی اقتصادی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: اساسی ترین مسئله ایجاد فضای کار و  اشتغال زایی برای جوانان این مرز و بوم است که این مهم به وسیله کسب و کار و تولید حاصل خواهد شد به همین دلیل لازم است نسبت بدان توجه ویژه صورت گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: از مسائل مهم در جامعه امر به معروف و نهی از منکر است که می تواند نسبت به سالم سازی جامعه نقش اساسی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه به اهمیت فریضه ی نماز اشاره کرد و گفت: نماز یک فریضه الهی است که در زندگی انسان جایگاه بسیار  ویژه ای دارد که می تواند در رشد و ارتقاء روحی و معنوی بسیار موثر واقع شود پس همه ما باید اهمیت ویژه ای به نماز بدهیم.

وی در خاتمه ی سخنان خود روز صنایع کوچک را به تمامی دست اندرکاران تولید تبریک گفت و از آنان خواست تمامی تلاش خود را معطوف به امر تولید و اشتغال زایی نمایند که خود یک معروف خوب است.

بر اساس این گزارش نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در نمازخانه ی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با حضور کارکنان این شرکت، کارکنان صنعت، معدن و تجارت و هم چنین مراجعه کنندگان اقامه شد و پس از آن حضار در رثای حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش به سوگواری و سینه زنی پرداختند.

این گزارش می افزاید در پایان مراسم نماینده ولی فقیه با همراهی مدیر عامل شرکت از میز خدمت شرکت شهرک های صنعتی بازدید کردند. در این بازدید مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گزارشی از روند اخذ زمین توسط سرمایه گذاران و وضعیت واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ارائه دادند.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=6766

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت