تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0
مدیرکل ورزش استان:

امیدواریم آمار غرق شدگی در سواحل خوزستان به صفر نزدیک شود

  • کد خبر : 8930
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۴:۱۳
امیدواریم آمار غرق شدگی در سواحل خوزستان به صفر نزدیک شود
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به کاهش آمار غرق شدگی در استان، گفت: امیدواریم با تجهیز شش نقطه پرخطر سواحل خوزستان، آمار غرق‌شدگی در این مناطق به صفر نزدیک شود.

حمید بنی تمیم در مجمع انتخاب رییس هیات نجات غریق و غواصی خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: گرفتن رأی حداکثری مطمئنا مسئولیت آقای جشان‌زاده را که برای چهار سال به عنوان رئیس هیات نجات غریق خوزستان انتخاب شد، سنگین‌تر می‌کند و البته این رای حداکثری نشان می‌دهد که آقای جشان‌زاده مانند دوران سرپرستی‌اش هم برنامه دارد و هم علاقه‌مند به کار است.

وی ادامه داد: به استفاده از تمام ظرفیت‌ها در نجات غریق و غواصی خوزستان و تلاش برای احقاق حق ناجیان غریق که به اعتقاد من جای کار دارد، تأکید داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به کاهش آمار غرق شدگی در استان، بیان کرد: اگر هیات‌های شنا و نجات غریق خوزستان پای کار نیایند آمار غرق شدگی در سواحل و اماکن آبی کاهش پیدا نخواهد کرد. خوشبختانه برنامه‌ریزی‌ها در بحث کاهش آمار غرق‌شدگی در استان خوزستان تأثیرگذار بوده است؛ در سال های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تعداد غریق ها به ترتیب ۱۵۱، ۱۳۵، ۱۲۵ و ۹۸ نفر بود و در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ نیز ۴۸ غریق داشته‌ایم. امیدواریم با شش ایستگاهی که تجهیزات آن برای نصب در سواحل خوزستان خریداری شده است و با مدیریت خوبی که در آقای جشان‌زاده رئیس هیات نجات غریق استان سراغ داریم، شش نقطه پرخطر سواحل استان هر چه سریع‌تر تجهیز شوند تا ان‌شاءالله در ایام نوروز و تابستان آینده آمار غرق‌شدگی در سواحل استان را به صفر نزدیک کنیم. 

وی در ادامه با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به جامعه ورزش خوزستان، گفت: در استان خوزستان ۱۲۵۰ باشگاه ورزشی داریم که بار عمده‌ای از ورزش استان را به دوش می‌کشند. امیدوارم همه جامعه ورزش بتواند به رسالت و وظیفه خود به خوبی عمل کند.

بنی‌تمیم همچنین با اشاره به حملات رژیم اشغال‌گر اسرائیل به فلسطین و نوار غزه، خاطرنشان کرد: در این چند روز خیلی‌ها بیشتر متوجه شدند که وقتی حرف از رژیم اشغال‌گر و کودک‌کش زده می‌شود بیراهه نگفته‌ایم. امیدوارم هر چه سریع‌تر آرامش و آسایش در فلسطین و غزه فراهم شود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=8930

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت