تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
1

امام جمعه اهواز: امروز باید امت اسلامی در حمایت از فلسطین ید واحد شوند

  • کد خبر : 8550
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
امام جمعه اهواز با سر دادن شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل، آمریکا را عامل همه فتنه‌ها عنوان کرد و گفت: امروز باید امت اسلامی بیش از هر زمان دیگر در حمایت از فلسطین، ید واحد شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اهواز مسجد الاقصی را متعلق به فلسطینیان عنوان کرد و گفت: فلسطینی‌ها همان افرادی هستند که از زمان حضرت سلیمان در آنجا ساکن هستند. مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان بوده است.

وی جنایات صهیونیست در فلسطین به ویژه در شکنجه و ظلم به زنان و کودکان را تشریح و به چشم بستن نهادهای بین المللی که خود را حامی حقوق بشر می‌دانند اشاره کرد.

امام جمعه اهواز شکنجه‌های رژیم صهیونیستی را نمود بارز سقوط اخلاقی عنوان کرد و خاطرنشان‌کرد: حمایت از مردم‌مظلوم فلسطین و دیگر نقاط دنیا تکلیف الهی است.

وی با اشاره به ابعاد عملیات “طوفان الاقصی” گفت: در جریان حمله حماس، رزمندگان فلسطینی به زنان ظلم نکردند اما اسرائیل با ساخت سناریوهای ساختگی قصد مظلوم نمایی دارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با ابراز تاسف از اینکه برخی تحت تاثیر تبلیغات کاذب اسرائیل قرار گرفته‌اند ادامه داد: دشمن سال‌هاست که منافع خود را از کشورهای منطقه کسب می‌کند.

امام جمعه اهواز به حمایت موثر از مردم فلسطین با ابزار رسانه تاکید کرد و گفت: باید با استفاده از ابزار رسانه و بکار بستن تبلیغات صحیح، بتوانیم‌ در جنگ رسانه‌ای نقش ایفا کنیم.

موسوی فرد افزود: مردم ایران برای پاک کردن اسرائیل از روی نقشه لحظه شماری میکنند و در صورت صلاحدید مقام‌معظم رهبری رژیم صهیونیستی در کمتر از ۲۴ ساعت از روی نقشه جهان محو خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یک گردان تقویت شده از حزب الله، اسراییل را بدبخت کرده است ادامه داد: اگر به سربازان‌ ولایت اجازه داده شوند؛ نابودی اسرائیل شتاب بیشتری خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به زلزله اخیر در افغانستان اشاره کرد و گفت: وظیفه ما کمک به مردم مظلوم این کشور است و نباید آنها را در چنین شرایطی فراموش کرد.

امام جمعه اهواز در ادامه به وظایف امت اسلامی در زمان غیبت امام عصر اشاره کرد و گفت: آمادگی فردی، اجتماعی، فکری، فرهنگی و همچنین آمادگی تکنولوژی را می توان از جمله مولفه های زمینه های ایجاد ظهور دانست.

وی در پایان به نصب مجدد پل شناور دهستان عنافچه از سوی ارتش اشاره کرد و گفت: عملیات نصب این پل هم‌اکنون در منطقه عنافچه شروع شده و امروز برای استفاده مردم، آماده راه اندازی خواهد شد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=8550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت