تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0
معاون وزیر تعاون:

افق آینده شرکت لوله‌سازی اهواز را روشن می‌بینیم

  • کد خبر : 11935
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۵:۲۰
افق آینده شرکت لوله‌سازی اهواز را روشن می‌بینیم
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه افق آینده شرکت لوله‌سازی را روشن می‌بینم، گفت: برنامه وزارت تعاون از لوله‌سازی قطعا پشتیبانی است و این پشتیبانی فقط تایید نیست.

علیرضا عسگریان در بازدید از شرکت لوله‌سازی اهواز اظهار کرد: شرکت لوله‌سازی اهواز یکی از شرکت‌های بسیار قدیمی است. قاعدتا مجموعه‌های قدیمی به تدریج به سمت یک سنت پایدار حرکت می‌کنند اما در شرکت‌های بزرگ بر خلاف انسان‌ها می‌تواند نوسازی اتفاق بیفتد و سنتی که درون این کارخانجات است به عنوان پایه اساسی حفظ شود.

وی ادامه داد: شرکت ۵۰ و چند ساله لوله‌سازی اهواز چندین حوزه نسلی را تجربه کرده است. تجهیزات این شرکت قدیمی است اما با اراده‌ای که وجود داشته در این دوره بویژه این تجهیزات به کار گرفته شدند و ظرفیت‌ها افزایش پیدا کرد.

عسگریان افزود: بهترین نگاه در آینده ایجاد کنسرسیوم‌هایی است تا از ظرفیت‌های پیرامون خود استفاده کنیم؛ مخصوصا شرکت‌هایی که با ما همکار هستند یا خواهرخواندگی دارند. این هم‌افزایی، یک هم‌افزایی خیلی قدرتمند می‌تواند باشد.

وی اظهار کرد: کارگران شرکت لوله‌سازی اهواز در گفت و گویی که با آنها داشتم راضی بودند. رضایت‌مندی کارگران از متوسط به پایین نداشتیم و حدود کسانی هم که انتقاداتی داشتند متوسط بود.

عسگریان تاکید کرد: باید به کارگران خیلی خوب و منصفانه و در حد امکان رسیدگی کرد. یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توان به کارگران داد و خیلی موثر است، شرکت تعاونی مسکن است تا صاحب مسکن شوند. کارمندان خوب باید حتما تشویق شوند.

وی افزود: جلسه بعدی را در تهران با شرکت لوله‌سازی خواهیم داشت تا بدانیم شرکت چگونه برای تامین منابع حرکت کرده است و اگر مشکلی وجود دارد تلاش می‌کنیم رفع شود.

عسگریان اظهار کرد: در صورتی که کنسرسیوم‌ها تشکیل شوند ما حتما کمک می‌کنیم. چند طرح خلاقانه دیدم که خیلی مصر هستم دقیقا تشریح و در نامه‌ای مفصل به ما داده شود تا بتوانیم توافق وزارت نفت را هم جذب کنیم.

وی افزود: برنامه وزارت تعاون از لوله‌سازی قطعا پشتیبانی است و این پشتیبانی فقط تایید نیست و تکلیف ما و شرکت به صورت متوازن مشخص شده است. مثلا در بحث صادرات ، امکانات زیادی در وزارت‌خانه وجود دارد تا از شرایط وزارت خارجه نهایت استفاده را داشته باشیم. در تامین مالی، اعتبار و ساز و کار مالی وزارت‌خانه خیلی می‌تواند کمک کند.

معاون وزیر تعاون ادامه داد: در ایجاد کنسرسیوم‌ها نیز وزارتخانه خیلی می‌تواند موثر باشد.

عسگریان گفت: این امکانات زمانی نتیجه بخش است که در کنار کارکرد اصلی وزارت‌خانه باشد و تمایل دارم در حوزه تامین مالی موثرتر عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: افق آینده شرکت را روشن می‌بینم. اگر با همه وجود پای کار باشیم موفق خواهیم بود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=11935

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت