تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

اعضای شورای شهر دزفول با تقدیم استعفای رئیس شورا مخالفت کردند

  • کد خبر : 5075
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

به نقل از بهین خبر به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر دزفول، از تقدیم نامه استعفای محمدحسن پرآور به صحن علنی شورا مخالفت کردند و رأی گیری از دستور کار شورا خارج شد. سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول در این نشست با اشاره به مسوولیت‌های ملی رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: شورای اسلامی […]

به نقل از بهین خبر به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر دزفول، از تقدیم نامه استعفای محمدحسن پرآور به صحن علنی شورا مخالفت کردند و رأی گیری از دستور کار شورا خارج شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول در این نشست با اشاره به مسوولیت‌های ملی رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: شورای اسلامی شهر دزفول همچنان نیاز به ظرفیت‌ها و ارتباط‌های ملی آقای پرآور برای گره گشایی از مسائل دارد.

علیرضا مجدی نسب با اعلام مخالفت با استعفای پرآور ادامه داد: از آقای پرآور استدعا دارم در تصمیم خود تجدید نظر کند و قبل از ورود به رأی گیری استعفای خود را پس بگیرد.

وی با برشمردن ۶ دلیل برای مخالفت با استعفای رئیس شورای اسلامی شهر دزفول خطاب به پرآور گفت: مردم دزفول به شما اعتماد کردند تا چهار سال نمایندگی مردم در شورای شهر را داشته باشید به همین دلیل انصراف از استعفای آقای پرآور را خواستاریم.

علیرضا زمانی راد رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر دزفول نیز با اعلام مخالفت با استعفای پرآور اظهارکرد: وجود پرآور در شورای اسلامی شهر دزفول موجب انسجام بخشی این شورا شده که نیاز این شورا استمرار چنین شرایطی است.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول نیز در این نشست با اشاره به اهمیت ایجاد شور و نشاط در انتخابات بیان کرد: همکاران شورای شهر خواستار ادامه فعالیت در مسؤولیت شورا هستند که این نشان از محبت اعضای شورا به بنده است.

محمدحسن پرآور ادامه داد: حرف اعضای شورای اسلامی و تصمیم‌گیری در مورد موافقت یا مخالفت با استعفای بنده حجت است و هرگونه تصمیمی که اعضا بگیرند به این تصمیم احترام می‌گذارم.

وی گفت: ثمره ۲ سال فعالیت شورای اسلامی شهر دزفول این است که با وجود همه اختلاف نظرها همه اعضای این شورا برای رفع مسائل شهری متحد و همدل هستند.

به گزارش ایرنا، براساس قانون، ۶ ماه قبل از ثبت‌نام انتخابات کسانی که می‌خواهند نامزد مجلس شورای اسلامی شوند باید از سمت خود استعفا دهند. بر این اساس افراد متقاضی ملزم هستند تا ۲۵ خرداد از سمت خود استعفا دهند.

پذیرش استعفای شورای اسلامی شهر نیاز به اعلام موافقت دوسوم شورای اسلامی شهر دارد.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=5075

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت