تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز خبر داد ‌

اسکان ‌بیش‌ از ۷ هزار خانوار مهمان نوروزی در اهواز

  • کد خبر : 13299
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
اسکان ‌بیش‌ از ۷ هزار خانوار مهمان نوروزی در اهواز
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از اسکان بیش از ۷ هزار خانوار مهمان نوروزی در مراکز اسکان نوروز خبر داد.

علی شمسی با اشاره به پایان اسکان مهمانان نوروزی در روز گذشته در اهواز اظهار کرد: از ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین‌ماه، پارک لاله و چهار سالن از نمایشگاه بین‌المللی اهواز برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: در این مدت در سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی اهواز ۴ هزار و ۲۵۰ خانوار و در پارک لاله ۳ هزار و ۳۷۱ خانوار به صورت شبانه سکونت داشتند و هر خانوار حداقل یک شب در این اماکن اسکان داده شدند. بیشترین مدت سکونت نیز مربوط به یک خانواده بود که یک هفته سکونت داشتند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در این اماکن، امکانات اولیه مانند آب تصفیه شده، حمام و سرویس بهداشتی و نیروهای اورژانس، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی مستقر بودند. بعد از افطار نیز برنامه‌های متنوع فرهنگی و تدارک سفره افطار انجام شد.  

وی با اشاره به فعالیت تورهای گردشگری برای مهمانان نوروزی در اهواز بیان کرد: با همکاری سازمان اتوبوسرانی اهواز، روزانه مهمانان نوروزی از محل های دیدنی شهر مانند ساختمان معین التجار، پل‌های تاریخی، حرم علی بن مهزیار و بازار نادری اهواز بازدید کردند.

شمسی گفت: در ساحل رودخانه باید بازی‌های متنوع و تفریحات آبی در نظر گرفته و اسکله‌های بهتری آماده شود و در اولین فرصت باید این امکانات ایجاد شود تا شهروندان و مهمانان اهواز از آن بهره ببرند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=13299

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت