تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
2
عضو شورای شهر اهواز

استیضاح شهردار اهواز را پیگیری می‌کنم

  • کد خبر : 5078
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
عضو شورای شهر اهواز از پیگیری طرح استیضاح شهردار اهواز خبر داد.

سید محمدعلی پورموسوی در یکصد و هفدهمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۲۴ خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: دو سه ماه از موضوع طرح سوال یا همان تذکر به شهردار اهواز گذشته و این موضوع مانند داستان مرغ و تخم مرغ شده است.

به نقل بهین خبر وبه گزارش ایسنا، وی افزود: پس از تذکر به شهردار، وی پاسخ کتبی خود را در این زمینه ارائه داد که پس از این مرحله مجددا سوالات خود را مطرح و به ریاست شورا تقدیم کردم و انتظار داشتم در جلسه‌ای به سوالات پاسخ دهند اما احساس می‌کنم مجددا داستان مرغ و تخم مرغ دارد تکرار می‌شود و مشخص نیست سوالات تقدیم شهردار شده یا نه.

پورموسوی گفت: با توجه به گذشت حدود ۱۵ روز از زمانی قانونی تحویل سوالات به ریاست شورا، به ناچار تذکر قانونی می‌دهم به دلیل حضور پیدا نکردن شهردار در این جلسه و استنکاف از پاسخ به عضو شورا، که یا شورا و قانون را قابل نمی‌دانستند یا هر چیز دیگری.

وی افزود: بعد از این جلسه، استیضاح شهردار را مطرح و تنظیم می‌کنم. دوستانی که با من هم عقیده‌اند این فرم را امضا کنند و فرم را به ریاست شورا، فرمانداری و استانداری برای پیگیری تحویل می‌دهم. البته اگر رئیس شورا نیز سوالات را به شهردار تقدیم نکرده باشد، خودش نیز استنکاف کرده است.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: باید جایی داستان بی‌اعتنایی به قانون و اعضای شورا تمام شود.

در ادامه، حجت‌الله زارع‌زاده نایب رئیس شورای شهر اهواز در توضیح این موضوع گفت: بلافاصله پس از قرائت جوابیه شهردار در صحن علنی شورا، متن طرح سوال تقدیم هیات رئیسه شورای شهر شد که محل ابهامی وجود داشت و پیگیری‌های شفاهی در این زمینه انجام شد اما نتیجه‌بخش نبود.

وی افزود: پس از آن دو استعلام از دو مرجع گرفته شد تا برابر قانون به وظایف عمل شود.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=5078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت