تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
4
یک پیشکسوت:

استقلال خوزستان مسیر سقوط را دنبال می‌کند/ باشگاه سردرگم است

  • کد خبر : 5195
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
یک پیشکسوت فوتبال با بیان این که استقلال خوزستان در حال گذر از مسیری است که در سال های منتهی به سقوط به لیگ یک دچار آن بود، گفت: با این شرایط استقلال خوزستان در هر حالتی در بازار نقل و انتقالات بازنده است.

به گزارش بهین خبر، منصور ربیعه در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص شرایط استقلال خوزستان که بعد از شش سال مجددا به لیگ برتر برگشته است، اظهار کرد: متأسفانه استقلال خوزستان در حال پیمودن همان مسیری است که زمان سقوط به لیگ یک دچار آن شده بود. اکنون این تیم در معرفی سرمربی و بستن تیم دچار تعلل شده است. موضوعی که واقعاً نگران کننده است و این که گفته می شود استقلال خوزستان با مربیان دیگر نیز وارد مذاکره شده است همین نیز سردرگمی این باشگاه را نشان می دهد.

استقلال خوزستان بازهم دچار دوگانگی شده است

وی بیان کرد: طبق آنچه شنیده‌ایم، یک دوگانگی گریبان‌گیر استقلال خوزستان شده است؛ گویا گروه ملی قصد تیم‌داری ندارد و ظاهراً قرار است استقلال خوزستان به فولاد اکسین برای تیم‌داری در لیگ برتر سپرده شود و همین دوگانگی مطمئنا باعث می‌شود این تیم برای ورود زودهنگام به بازار نقل و انتقالات دچار مشکل شود و اگر هم تیمی بسته شود به دلیل از دست دادن زمان مناسب برای بدنسازی باز هم دچار مشکل خواهد شد.

نباید در تمدید قرارداد با پورموسوی این همه تعلل شود

این مدرس AFC با بیان این که در این شرایط هر سرمربی که هدایت استقلال خوزستان را بر عهده بگیرد کار سختی خواهد داشت، ادامه داد: کمتر از ۵۰ روز دیگر لیگ برتر آغاز می شود ولی نه بودجه این تیم مشخص است و نه کلا تیمی بسته شده است. اکنون هم که گفته می‌شود باشگاه استقلال خوزستان در حال رایزنی با مربیان دیگر است و در این در حالی است که هر چه از مربیان خوزستانی حمایت کنیم به سود فوتبال استان است. مگر مربیان این استان چه چیزی کمتر از مربیان دیگر دارند، البته اگر باشگاه‌های ما بخواهند مربی خارجی بیاورند آن حرف دیگری است. اما اگر قرار است از مربیان داخلی استفاده کنیم بهترین مربیان را در خوزستان داریم. به نظرم باشگاه استقلال تا الان هم نباید این همه برای تمدید قرارداد با پورموسوی تعلل می‌کرد. البته باشگاه در انتخاب سرمربی تصمیم گیرنده است ولی من می‌گویم وقتی مربی خودش تیم را بالا آورده است اصولاً باید با او تمدید شود. مگر اینکه اکنون اتفاقات دیگری بین پورموسوی و باشگاه افتاده باشد که ما از آن بی‌خبر باشیم. به هر حال اصول اخلاقی می‌گوید اگر حرفی در میان نباشد، استقلال خوزستان باید با پورموسوی تمدید کند.

مدیرعامل باشگاه سردرگم است

وی عنوان کرد: البته مدیریت در استقلال خوزستان را نباید با مدیریت‌های دیگر مقایسه کرد زیرا استقلال خوزستان با یک مدیریت دولتی اداره می‌شود و در حال حاضر مدیرعامل این باشگاه با توجه به این که تعیین تکلیف تیم را نمی‌داند نمی‌تواند برای آینده برنامه‌ریزی داشته باشد. در حال حاضر آقای بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال با توجه به اینکه گفته می شود گروه ملی نمی‌خواهد تیم‌داری کند، اصلا خودش نمی داند مدیرعامل باشگاه است یا نه؟ زیرا اگر گروه ملی تیم را به شرکت دیگری واگذار کند شرکت جدید شاید اصلاً بابادی را به عنوان مدیرعامل انتخاب نکند و بخواهد خودش مدیرعامل دیگری را در این سمت قرار دهد. پس تا وضعیت استقلال خوزستان از این بابت مشخص نباشد این تیم نمی‌تواند وارد بازار نقل و انتقالات شود. پس وقتی خود مدیرعامل یک باشگاه نیز سردرگم است نمی‌توان از او انتظار داشت تیم ببندد.

استقلال خوزستان برای دومین بار از یک جا گزیده می‌شود

ربیعه خاطرنشان کرد: به هر حال من معتقدم استقلال خوزستان در حال فرصت‌سوزی است و اگر خود گروه ملی بخواهد تیم‌داری کند و کار به فولاد اکسین سپرده شود، همین الان هم دیر شده است و این خسارت به سهمیه فوتبال استان خوزستان است زیرا پیش از اینکه این تیم لیگ برتری شود باید مسئولان مربوطه به این فکر می‌کردند که می‌خواهند در لیگ برتر تیم‌داری کنند یا قرار است سهمیه به شرکت دیگری واگذار شود. باز هم تاکید می کنم معتقدم شرایطی که استقلال خوزستان در حال گذراندن آن است همان شرایطی است که در سال‌های منتهی به سقوط به لیگ یک داشت و استقلال خوزستان برای دومین بار از یک جا گزیده می‌شود. به هر حال این که چرا این مسائل در استقلال خوزستان و فوتبال استان تکرار می شود را نمی دانم و باید از خود آقایان مسئول پرسید.

در بازار نقل و انتقالات بازنده هستند

وی بیان کرد: در شرایط فعلی فوتبال ایران و باتوجه به هزینه های کلانی که می شود، استقلال خوزستان نیازمند یک پشتوانه مالی قوی است؛ تیم ها با بهترین بودجه وارد بازار نقل و انتقالات می شوند در حالی که استقلال خوزستان هنوز بودجه‌اش مشخص نیست و وقتی هم دیر وارد بازار نقل و انتقالات شوی باید ته‌مانده بازار را با قیمت بالا بخری تا فقط تیم ببندی. من فکر می‌کنم استقلال خوزستان در این شرایط در هر حالتی در این بازار بازنده است. به نظر من استقلال خوزستان در لیگ بیست و سوم کار سختی خواهد داشت. وقتی باشگاه فولاد با آن همه ساختار و پشتوانه مالی شرایطش فصل گذشته به آن صورت بود و اکنون هم آینده‌اش مشخص نیست وای به حال استقلال خوزستان که دچار دوگانگی شده است.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=5195

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت