تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
1

استاندار خوزستان: مترو باید سریع‌تر در اختیار مردم اهواز قرار بگیرد

  • کد خبر : 9848
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
استاندار خوزستان: مترو باید سریع‌تر در اختیار مردم اهواز قرار بگیرد
استاندار خوزستان بر لزوم اجرایی شدن سریع پروژه متروی اهواز و خدمات‌رسانی آن به شهروندان تاکید کرد.

علی‌اکبر حسینی‌محراب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش‌های مستمری در حوزه حمل و نقل در حال انجام است و تا نوروز باید بتوانیم اتوبوس‌های خریداری شده را از کارخانه‌ها بگیریم.

وی افزود: اتوبوس‌های تولیدی کارخانه‌ها در همه کشور در حال استفاده هستند اما ظرفیت ساخت اتوبوس‌ها پایین است و کارخانه‌ها باید ظرفیت تولید خود را تقویت کنند.

استاندار خوزستان خوزستان با اشاره به انعقاد قرارداد خرید اتوبوس‌های جدید در سال ۱۴۰۰، گفت: تاکنون هنوز سهمیه اتوبوس‌های اهواز کاملا تامین نشده است و خودروسازان باید تلاش کنند اتوبوس‌های شهرهای مهمی مانند اهواز که از نظر حمل و نقل نورم خیلی پایینی دارد را سریعتر تامین کنند تا اعتمادی که به خودروساز داخلی شده از بین نرود و بتوانیم از این اتوبوس‌ها برای حمل و نقل مردم استفاده کنیم.

حسینی‌محراب بیان کرد: از مجموعه راه آهن درخواست شده است که ریل باس را در شهر اهواز راه‌اندازی کند. آن‌ها معمولا در ایام عید نوروز راه‌اندازی ریل باس در حمل و نقل شهری اهواز را انجام می‌دهند؛ امسال باید این کار را بیشتر دنبال کنند تا کار سریع‌تر انجام شود.

وی افزود: پروژه مترو یکی از پروژه‌های اصلی حوزه حمل و نقل است اما کار آن سال‌ها به دلیل اختلاف حقوقی بین شهرداری و پیمانکار، طول کشید و بعد از گذشت ۱۷ سال از آغاز این پروژه، هنوز به نتیجه نرسیده است و باید سریع‌تر اجرایی شود و در اختیار مردم اهواز قرار بگیرد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=9848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت