تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
3

استاندار خوزستان: انقلاب اسلامی به انرژی و ظرفیت جوانان برای توسعه کشور نیاز دارد

  • کد خبر : 8467
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۱۶
استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم استفاده از نیروهای جوان در کنار پیشکسوتان در امور مدیریتی گفت: انقلاب اسلامی به انرژی و ظرفیت جوانان برای توسعه و پیشرفت کشور نیاز دارد.

علی‌اکبر حسینی محراب در نشست با مشاوران جوان فرمانداری‌های استان خوزستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم فرمانداران و مدیران کل استان در کنار خود یک مشاور جوان داشته باشند و از حضور آنها در جلسات استفاده کنند.

وی افزود: نقطه نظرات مشاوران جوان باید به راهکارهایی عملیاتی تبدیل و نقشه راهی برای آنها ترسیم شود تا بتوانند در مسیری مشخص گام بردارند.

استاندار خوزستان گفت: مدیران جوان دستگاه‌های اجرایی باید ارتباط بیشتری در درون و بیرون از سازمان برقرار کنند و در جامعه اثرگذار باشند.

وی وظیفه اصلی مشاوران جوان را تحصیل علم دانست و افزود: جوانان کشور باید با علم آموزی در بخش‌های مختلف، پله‌های پیشرفت را طی کنند و کشور را به نوک ‌قله برسانند.

حسینی محراب به تشکیلاتی بودن اقدامات جوانان تاکید کرد و گفت: مشاوران جوان فرمانداری‌ها باید با شناسایی جوانان انقلابی و ولایی، کشور و استان را در مسیر رشد قرار دهند.

وی به نقش‌آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: مشاوران جوان باید نقاط ضعف فرمانداران و کارکنان را شناسایی کنند و با خلق ایده‌های جدید به دنبال رفع مشکلات باشند.

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم توجه و استفاده از ظرفیت دانش بنیان‌ها بیان کرد: راه اندازی صنایع تبدیلی و بسته‌بندی باید ۲۰ سال قبل در استان انجام می‌شد اما متاسفانه به این موضوع توجهی نشده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی براساس دین و مکتب شکل گرفته و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند این انقلاب را با مشکل مواجه کند لذا ما باید با قرآن، دین و مکتب‌مان به خوبی آشنا شویم و از این طریق به کشور کمک کنیم.

جوانان، سرمایه اصلی نظام هستند

مهدی طرفی مشاور استاندار در امور جوانان نیز گفت: جوانان، سرمایه اصلی نظام هستند و باید در امور مختلف از آنها استفاده کرد.

وی افزود: استاندار خوزستان نگاهی ویژه به جوانان و نقش آفرینی آنها در تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها داشته و به انتصاب مشاوران جوان در دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها تاکید ویژه دارد.

طرفی گفت: این نیروهای جوان هستند که باید دست به تحول زده و طرحی نو بیافرینند همچنین با بروز خلاقیت در تصمیم گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها به بهترین شکل به دولت انقلابی کمک کنند.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=8467

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت