تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0
شهردار اهواز:

ارائه خدمات بیشتر به شهروندان، موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌شود

  • کد خبر : 12584
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲:۳۷
ارائه خدمات بیشتر به شهروندان، موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌شود
شهردار اهواز گفت: آنچه موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو می‌شود، ارائه خدمات بیشتر به شهروندان است و شهرداری از نظر میزان وظایف، بیشترین تماس را با مردم دارد.

رضا امینی در آیین انعقاد قرارداد خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس که در شهردار اهواز انجام شد، با تسلیت سالروز شهادت شهید سلیمانی و تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: در آستانه دو رویداد مهم سیاسی و فرهنگی هستیم؛ انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و کنگره بزرگداشت ۲۴ هزار شهید خوزستان را پیش رو داریم و برگزاری این کنگره می‌تواند یک افتخار برای مدیران باشد.

وی افزود: فلسفه وجودی شهرداری، خدمت به مردم است و نباید جایگاهی جز خدمت به مردم قائل شویم. خدمت، الزاماتی نیاز دارد و شاید گاهی با فراز و فرود و صعوبت‌هایی همراه شود اما آنچه مهم است رسیدن به قله افتخارات است که بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، به قله نزدیک هستیم و خستگی ممنوع است.

شهردار اهواز گفت: شرایط به گونه‌ای است که در آستانه دو رویداد مهم هستیم و شهر به آرامش نیاز دارد و در این دو رویداد، سرمایه اجتماعی بسیار مهم است. آنچه موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو می‌شود، ارائه خدمات بیشتر به شهروندان است و شهرداری از نظر میزان وظایف، بیشترین تماس را با مردم دارد.

امینی با اشاره به سیاست‌های دولت در حوزه حمل و نقل عمومی و قرار گرفتن نوسازی ناوگان در بخش تاکسیرانی و اتوبوسرانی در اولویت سازمان شهرداری‌های کشور بیان کرد: در این دوره، اهواز باید به حداقل ۶۰۰ دستگاه اتوبوس، میدل باس و ون برسد البته تاخیر در تحویل اتوبوس‌ها، در کل کشور وجود دارد و در حال پیگیری حل این موضوع هستیم.

شهردار اهواز گفت: در قرارداد امروز ۱۰۰ دستگاه اتوبوس خریداری می‌شود که منابع آن از طریق اوراق مشارکت در سال جاری و بخشی در سال آینده تامین می‌شود. انتظار می‌رود ۵۰ درصد این اتوبوس‌ها تا پیش از سال جدید تحویل داده شود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=12584

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت