تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0
مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز خبر داد

ادامه بهسازی بازار تاریخی ‌امام‌ اهواز بعد از خریدهای عید فطر

  • کد خبر : 13651
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۴:۵۵
ادامه بهسازی بازار تاریخی ‌امام‌ اهواز بعد از خریدهای عید فطر
مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز با اشاره به توقف موقت پروژه بهسازی بازار تاریخی امام، از ادامه این پروژه از بعد از عید فطر خبر داد.

بازار امام، بازاری تاریخی و یکی از قدیمی ترین بازارهای اهواز حساب می شود. خیابان امام بین خیابان‌های ۳۰ متری (شریعتی) و ۲۴ متری (آزادگان) قرار گرفته است؛ بازاری سرپوشیده با نمای آجری، قوس‌های هلالی و ستون‌ها  و حال و هوای سنتی که از لباس‌های محلی گرفته تا انواع خوراکی، محصولات بهداشتی، ساعت و عینک در آن پیدا می‌شود.

با توجه به تخریب بخشی از نمای آجری این بازار قدیمی، شهرداری اهواز در حال بهسازی این بازار قدیمی است و قرار بود این کار تا قبل از نوروز تمام شود اما هنوز تکمیل نشده است.

سید نورالله موسوی مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز در خصوص عملیات بهسازی بازار امام در هسته مرکزی شهر اظهار کرد: در پروژه بهسازی بازار امام، بدنه‌سازی و رنگ‌آمیزی سقف خیابان امام غربی انجام و پایه‌های سنگی ایجاد و ستون‌هایی که در سال‌های گذشته تخریب و دچار ناهماهنگی شده‌اند، بهسازی می‌شوند.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی این پروژه افزود: همه مصالح و مواد مورد نیاز خریداری شده و قرار بود این کار تا قبل از نوروز به پایان برسد اما به دلیل اینکه در آستانه نوروز قرار گرفتیم، کسبه اجازه ندادند بهسازی مقطع آخر این خیابان انجام شود.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز گفت: با توجه به اینکه اکنون هم در آستانه عید سعید فطر هستیم و تردد در این بازار زیاد است و نمی‌خواستیم برای مردم و کسبه نارضایتی ایجاد شود، ادامه کار را انجام ندادیم و بعد از عید فطر مجددا کار انجام و در مدت کمتر از ۲۰ روز تکمیل می‌شود.

وی با بیان این که به زودی عملیات اجرایی بهسازی بازار کاوه آغاز می‌شود، گفت: بهسازی بازار نادری نیز که قرار بود قبل از عید نوروز آغاز شود به بعد از عید فطر موکول شده است و در تابستان آغاز می‌شود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=13651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت