تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1
معاون استاندار عنوان کرد

احتمال رهاسازی آب از سد دز/ لزوم خودداری از حضور در مناطق کوهستانی و حاشیه رودخانه‌ها

  • کد خبر : 13654
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۵:۰۴
احتمال رهاسازی آب از سد دز/ لزوم خودداری از حضور در مناطق کوهستانی و حاشیه رودخانه‌ها
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از احتمال رهاسازی آب در حوضه سد دز در روزهای پیش رو با توجه به شرایط و پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارندگی خبرداد.

محمد خانچی اظهار کرد: با توجه به اعلام سطح نارنجی بارندگی توسط هواشناسی و هشدارهای داده شده در این خصوص، جلسه هماهنگی دستگاه‌های امدادی تشکیل شد و در این زمینه آخرین وضعیت بارندگی‌های بالادست استان و در سطح استان و ظرفیت موجود سدها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به شرایط و پیش‌بینی‌های هواشناسی احتمال دارد در حوضه سد دز رهاسازی آب انجام شود.

خانچی ادامه داد: در این زمینه عشایر استان حتما باید مراقبت‌های لازم را داشته باشند و همچنین از گردشگران می‌خواهیم با توجه به دو سه روز تعطیلی پیش رو از حضور و تردد در مناطق کوهستانی و در محیط‌ها و مسیرهای رودخانه‌ای مشخصا در حوضه سد دز خودداری کنند.

وی با اشاره به پیش‌بینی وزش باد در برخی نقاط استان گفت: در این زمینه توصیه لازم به شرکت‌های توزیع برق و برق منطقه‌ای شده است تا بحث قطع برق به حداقل برسد. انتظار ما از مردم این است که همراهی بکنند تا ان‌شاءالله در روزهای پیش رو و عید سعید فطر مشکلی به وجود نیاید.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=13654

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت