تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
1
عضو شورای شهر اهواز خبر داد

آمادگی شهر اهواز برای میزبانی از مهمانان نوروزی/ نورپردازی سه پل کارون

  • کد خبر : 12937
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۵:۳۹
آمادگی شهر اهواز برای میزبانی از مهمانان نوروزی/ نورپردازی سه پل کارون
عضو شورای شهر اهواز با اشاره به گل‌کاری و نورپردازی‌های انجام‌شده، از آمادگی شهر برای میزبانی از مهمانان نوروزی خبر داد.

حجت‌الله زارع‌زاده با اشاره به اقدامات انجام شده برای استقبال از نوروز  اظهار کرد: یکی از اقداماتی که باید استقبال از نوروز انجام می‌شد، نورپردازی شهر بود که به صورت شایسته انجام شده است.

وی افزود: در راستای تکمیل پروژه‌های نورپردازی اهواز امسال نورپردازی پل چهارم، پل پنجم و پل سوم انجام شده و اکنون همه پل‌ها نورپردازی شده‌اند.

عضو شورای شهر اهواز گفت: همچنین نورپردازی میدان راه آهن (هجرت)، ایجاد تونل نور در این میدان، تعویض کف‌پوش‌ها و … انجام شده است. المان‌های ترکیبی نوروز و ماه رمضان نیز در سطح شهر در حال نصب هستند. نورپردازی سیلوی اهواز نیز بعد از چند سال انجام شده است.

وی با بیان اینکه گل‌کاری و زیباسازی میادین شهر به خوبی انجام شده است، عنوان کرد: آبنماهای سطح شهر نیز اورهال شده و در هر منطقه هفت تا هشت آبنمای اصلی اورهال و فعال شده‌اند.

زارع‌زاده گفت: همچنین تعمیر سرویس بهداشتی‌های سطح شهر اهواز در حال انجام است و همه سرویس‌ها فعال خواهند شد.

وی با اشاره به تامین روشنایی و رفع مشکل برخی نقاط خاموش پارک‌ها بیان کرد: اهواز کاملا آماده میزبانی از مهمانان نوروزی است و دو نقطه برای اسکان مسافران پیش‌بینی شده است.

عضو شورای شهر اهواز با تاکید بر لزوم انجام نظافت شهر با جدیت بیشتر و تامین قابل توجه مخازن جدید زباله گفت: بارندگی اخیر موجب شد شهر آشفته به نظر برسد و نباید این موضوع را به حساب انجام نشدن کار پاکسازی بگذاریم بلکه بارندگی شدید اخیر بر کارهای انجام شده و نشاط شهر اثر منفی گذاشته است.

وی با اشاره به اهمیت همکاری مردم در پاکیزگی شهر بیان کرد: از همه همشهریان می‌خواهیم در حفظ و پاکیزگی شهر مشارکت کنند. درست است شهرداری وظیفه جمع‌آوری زباله و رفت و روب را دارد اما اگر شهروندان در کنار پاکبانان و خدمتگزارانشان در شهرداری احساس مسئولیت نداشته باشند، بعید است شاهد شهر پاکیزه و در خور شأن‌مان باشیم.

زارع‌زاده گفت: رها نکردن زباله در خیابان، همراه داشتن کیسه زباله در پارک‌ها برای جمع‌آوری زباله و تخلیه زباله در مخزن زباله، نریختن نخاله‌ها و وسایل دورریز در زمان خانه‌تکانی جلوی در منزل برخی از کارهایی هستند که موجب می‌شوند شهر پاکیزه‌تر و زیباتری داشته باشیم.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=12937

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت