تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
2

آماده‌باش کامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای اربعین حسینی

  • کد خبر : 6660
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان آخرین اقدامات انجام‌شده در بحث آبرسانی و حل مشکلات فاضلاب پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی را تشریح کرد.

به گزارش بهین خبر و به نقل از ایسنا محمدرضا کرمی نژاد ، با اشاره به آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زائران برای ایام اربعین حسینی اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب خوزستان آماده ارائه خدمات به زوار اربعین در پایانه‌های مرزی شلمچه و ‌چذابه است و در تامین آب شرب مواکب و دفع بهداشتی فاضلاب اقدامات کاملی با توجه به گرمای هوا و مصرف بالای آب انجام داده و تمام امکانات ما برای خدمت رسانی صحیح ‌به زائران اربعین بسیج شده است.

وی با اشاره به مشکل تامین آب برای زوار بعد از پایانه مرزی در چذابه در سال‌های گذشته افزود: با جداسازی آب روستاها از مواکب برای تامین آب پایدار در مواکب قبل و بعد از پایانه‌های مرزی ایران تلاش شده است مشکلات زوار را در بحث تامین آب و جمع‌آوری فاضلاب برطرف کنیم تا در این هوای گرم مشکلی در قبل و بعد از پایانه‌های مرزی برای زوار ایجاد نشود.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: عملیات احداث ایستگاه پمپاژ آب مواکب به ظرفیت ۶ هزار متر مکعب در شبانه‌روز در پایانه مرزی شلمچه و هم چنین احداث خطوط آبرسانی مواکب به طول ۳ هزار و ۵۰۰ متر اجرا شده است تا تامین آب در این پایانه مرزی با تمام ظرفیت برای زوار تامین شود.

کرمی نژاد با اشاره به ساخت مخازن در پایانه مرزی شلمچه عنوان کرد: عملیات ساخت ۲ مخزن ذخیره ۵۰۰ متر مکعبی و یک مخزن ذخیره ۲۵ هزار متر مکعبی با هدف پایداری و تامین آب در تصفیه خانه خرمشهر انجام و این دو مخزن وارد مدار بهره برداری شده است.

وی تصریح کرد: با هدف دفع بهداشتی فاضلاب دو لاگن فاضلاب در پایانه مرزی شلمچه احداث شد و شستشو و لایروبی شبکه فاضلاب مواکب صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطر نشان کرد: شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی با تمام امکانات در آماده‌باش کامل است و طی یک سال گذشته در بخش آب و فاضلاب در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه اقدامات خوبی انجام شده است.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=6660

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت