تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

آخرین وضعیت پروژه‌های چهارخطه اهواز –بهبهان و اهواز-مسجدسلیمان

  • کد خبر : 10899
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۶:۳۷
آخرین وضعیت پروژه‌های چهارخطه اهواز –بهبهان و اهواز-مسجدسلیمان
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های چهار خطه اهواز –بهبهان و اهواز-مسجدسلیمان را تشریح کرد.

مسعود بیات منش در خصوص محورهای اهواز – بهبهان و همچنین اهواز – مسجدسلیمان اظهار کرد: در بحث اجرای پروژه چهارخطه اهواز – بهبهان، از اهواز تا رامهرمز به صورت چهارخطه از سنوات گذشته احداث شده و زیر بار ترافیکی است و از رامهرمز تا بهبهان که حدود ۱۰۰ کیلومتر است از محل اعتبارات ملی شرکت ساخت در دست احداث است.

وی افزود: این شرکت در ۴ قطعه از این محور پیمانکار بکار گرفته و مشغول فعالیت اجرایی است تا بتوان نسبت به چهارخطه کردن این محور اقدام کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص پروژه چهارخطه اهواز – مسجدسلیمان عنوان کرد: طول کل این پروژه حدود ۱۲۰ کیلومتر است که از اهواز تا ملاثانی حدود ۳۰ کیلومتر و به صورت ۶ خطه زیر بار ترافیکی است.

بیات منش ادامه داد: از ملاثانی تا مسجدسلیمان که حدود ۹۰ کیلومتر است اداره کل راه و شهرسازی در قالب ۶ قطعه به طول حدود ۵۰ کیلومتر در حال اجرای پروژه توسط پیمانکار است و اعتبارات این طرح نیز از محل اعتبارات ملی ویژه تامین شده است.

وی ادامه داد: ۳ قطعه ۱۰ کیلومتری در این محور از مسیر پلیس راه ملاثانی تا سه راهی گاوسوار و یک قطعه ۴ کیلومتری از مسیر سه راهی گاوسوار تا روستای آبگاه، یک قطعه ۲ کیلومتری از دو راهی لالی تا مسجدسلیمان و همچنین کمربندی مسجدسلیمان به طول ۱۳ کیلومتر دارای پیمانکار برای اجرای طرح است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان یاد آور شد: مجموعا حدود ۵۰۰ میلیارد تومان در این محور قرارداد پیمانکار داریم و این در حالی است که کل اعتبارات ابلاغی امسال حدود ۴۳ میلیارد تومان است و کفاف اجرای چنین طرح‌هایی را نمی‌دهد و نیاز است نگاهی ویژه به این محورها داشته باشیم.

بیات منش عنوان کرد: در مصوبات دور اول سفر ریاست جمهور به خوزستان، یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای این محور به سازمان برنامه و وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شد اما تاکنون یک ریال به این محور از محل این مصوبات سفر ریاست جمهور تخصیص داده نشده است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=10899

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت