تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
3

آخرین وضعیت طرح جامع فاضلاب اهواز از زبان مدیرعامل آبفا

  • کد خبر : 10028
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۵:۱۵
آخرین وضعیت طرح جامع فاضلاب اهواز از زبان مدیرعامل آبفا
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پیشرفت بیش از ۶۱ درصدی طرح فاضلاب اهواز گفت: تا به امروز بیش از ۱۶۵ کیلومتر خطوط اصلی شبکه و حدود ۴۰۰ کیلومتر خطوط فرعی در طرح فاضلاب اهواز اجرا شده است.

محمدرضا کرمی نژاد در خصوص آخرین وضعیت طرح جامع اصلاح شبکه فاضلاب اهواز، اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ تاکنون با تزریق اعتبارات خوبی که از سوی دولت برای تکمیل و اصلاح شبکه فاضلاب اهواز انجام شده، پیشرفت فیزیکی شبکه فاضلاب از ۶۱ درصد فراتر رفته و یکی از دلایل آن همکاری و مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با ۷ گروه پیمانکاری قوی و مجهز است.

وی افزود: با توجه به اقداماتی که در بحث اجرای میکروتونلینگ صورت گرفته، تا به امروز بیش از ۱۶۵ کیلومتر خطوط اصلی شبکه و حدود ۴۰۰ کیلومتر خطوط فرعی در طرح فاضلاب اهواز اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در حال حاضر توسط ۳ دستگاه بومی‌سازی شده میکروتونل، کار اجرای خطوط شبکه در شرق و غرب رودخانه در حال انجام است و این عملیات توسط این دستگاه‌های ساخته شده در داخل کشور با سرعت مطلوبی در حال پیشروی است.

کرمی نژاد عنوان کرد: یکی از مشکلات اصلی در انجام کارهای علاج بخشی فاضلاب اهواز، شناسایی و اصلاح نقاط ریزشی است زیرا در برخی از نقاط لوله‌ها قدیمی و بتنی بودند و گازهای متساعد شده در زیر زمین سبب تخریب لوله‌ها شده بود و به همین دلیل با کمترین بارش و فشار، ریزش می‌کردند و با پس‌زدگی فاضلاب، مشکلات زیادی برای مردم ایجاد می‌شد.

وی ادامه داد: در این زمینه بیش از ۱۲۰ کیلومتر از خطوط فاضلاب اهواز ریزشی بود و تاکنون مشکل ۱۱۱ کیلومتر از این نقاط حل شده و عملیات حذف باقی این نقاط ریزشی نیز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در خصوص آمادگی در مقابل بارش‌های امسال گفت: امسال همه تابلو برق‌ها همانند سال گذشته به روزرسانی شده‌اند و تعویض و نوسازی فیوزها، کابل‌ها و کنداکتورها انجام شده است و با توجه به پیش بینی بارش‌های سنگین، در آمادگی کامل قرار داریم.

کرمی نژاد گفت: همچنین حدود ۱۰۰ دستگاه پمپ در انبارها برای استفاده در مواقع اضطراری وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=10028

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت