تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
2

آئین هبه املاک مجتمع اقتصادی کمیته امداد به محرومین و نیازمندان در خوزستان

  • کد خبر : 6807
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
جعفر صباغیان مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشوربا اظهار این که کمیته امداد خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان و توانمندسازی آنان را وظیفه ذاتی خود می‌داند افزود : آنچه به عنوان رسالت مجموعه مجتمع اقتصادی مورد توجه قرار دارد، توجه ویژه رسیدگی به امور محرومین و مستضعفین به ویژه در استان خوزستان است.

به گزارش بهین خبر، در این آیین طی اقدامی ارزشمند مجتمع اقتصادی در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت خدمت گذار و مردمی بخشی از اراضی تحت مالکیت خود را در کوی شهید مدرس اهواز و شهرک شهید مدنی ماهشهر به صورت رایگان به محرومین منطقه واگذار نمود.
در این مراسم که با حضور مسولین استانی و مردم شهید پرور و ولایی اهواز برگزار شده بود شاهد ابزار خرسندی اهالی کوی شهید مدرس و شهرک شهید مدنی در پی این اقدام ارزشمند بودیم.
این خانه‌ها در زمین‌های متعلق به کمیته امداد ساخته شدند که مجتمع اقتصادی املاک را به افراد نیازمند و واجد شرایط به صورت رایگان اهدا کرد.
این اقدام، مشکل دریافت سند مالکیت این افراد را حل می‌کند تمام هزینه ها ثبت سند توسط کمیته امداد پرداخت شده است همچنین، با ثبت سند، ارزش افزوده ملک افزایش می‌یابد.
در سال گذشته نیز اهدا رایگان برخی املاک کمیته امداد در مناطق “کوی طاهر” به نیازمندان ساکن در این اراضی انجام شد.
در ادامه دکتر صباغیان افزود: سیاست ها و راهبردهای فعلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای افراد تحت حمایت و نیازمند می باشد که در این راستا تمام سعی و تلاش خود را در جهت این سیاست بنیادی معطوف نمونده است.
در کنار این اقدامات موثر حفظ کرامت و منزلت کمک شوندگان در سر لوحه امور در این نهاد مقدس و انقلابی قرار دارد.

فعالیت مجتمع اقتصادی کمیته امداد عبارت است از تمرکز امور اقتصادی موجبات تقویت مالی جهت کمک به محرومین و مستضعفین گردیده و به منظور اداره و بهره برداری از اموال و دارائیها در جهت تقویت بنیه مالی و کمک به محرومین و مستضعفین واگذار و یا هبه و اهداء می گرد.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=6807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت