تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
7

۱۴۰۰، سال تداوم کم فروغی نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 1637
  • ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
۱۴۰۰، سال تداوم کم فروغی نفت مسجدسلیمان
نفت مسجدسلیمان در سال ۱۴۰۰ نتوانست سال فوتبالی خوبی داشته باشد.

نفت مسجدسلیمان پس از این که در سال ۱۴۰۰، لیگ بیستم را با اما و اگر و با سختی پشت سر گذراند و در نهایت توانست در لیگ بماند، تصمیم داشت فصل بیست و یکم را زودتر از سایر تیم‌ها و به امید ساختن تیمی مقتدر آغاز کند اما همه این‌ها در حد حرف باقی ماند و مسئولان وقت باشگاه نفت نه تنها بستنِ این تیم را به روزهای منتهی به شروع لیگ موکول کردند، بلکه در انتخاب سرمربی نیز روزهای پرچالشی داشتند؛ از انتخاب پورموسوی و نرفتن او به اردو تا قطع همکاری، و پیوستن کمالوند و قهر و آشتی‌های این مربی.

در نهایت نفت لیگ را باکمالوند شروع کرد. نیم فصل اول برای نفت مسجدسیلمان اصلا خوب نبود و علاوه بر کسب نتایج ضعیف، بازیکنان نفت به دلیل عدم تحقق مسئولان ورزش استان در تزریق به موقع پول به باشگاه دست به اعتصاب زدند اما فارغ از این مسائل، عدم نتیجه‌گیری دلیلی بر فرار رو به جلو کمالوند و جدایی این مربی در اوج روزهای ناکامی نفت شد.

در همین حین نیز مدیریت باشگاه به هدایت یزدی سپرده شده بود و او هم بعد از رفتن کمالوند، باتوجه به همکاری قبلی‌اش با فکری در لیگ یک و روزهای خوبی که نفت با این مربی داشت، مجددا فکری را به امید بقای نفت در لیگ برتر به عنوان سرمربی به مسجدسلیمان آورد.

نفت در ادامه روند ناکامی‌هایش، با فکری نیز در  چند بازی متوالی طعم شکست را چشید، اما بعد از تساوی برابر آلومینیوم و مس رفسنجان، بازیکنان جوان و گمنام نفت به خود باوری رسیدند و اگرچه بازی مهم با پرسولیس را شکست خوردند اما نوع بازی نفت نوید روزهای خوب برای این تیم جهت بقا در لیگ را داشت. البته نفتِ ۱۴۰۰ در مجموع کم فروغ ظاهر شد و با قرار داشتن در رده‌های پایینی جدول به کار خود در لیگ سال ۱۴۰۰ پایان داد، به امید این‌که در سال ۱۴۰۱ بتواند با کسب  امتیازات لازم در لیگ بماند و امید هوادارانش، ناامید نشود.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=1637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت