تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
3
افتخارآفرینی نیشکری‌‎ها در عرصه ورزش ادامه دارد

ورزشکاران نیشکری در جمع برترین‌های ایران

  • کد خبر : 3698
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
ورزشکاران نیشکری در جمع برترین‌های ایران
ورزشکاران نیشکری در رشته‌های مختلف ورزشی در جمع برترین‌های ایران قرار گرفتند

به گزارش بهین خبر و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در مسابقات «پرس سینه» با لوازم کشوری انتخابی تیم ملی، مهدی شجیراتی از ورزشکاران نیشکری به مقام نخست رسید.

این مسابقات به میزبانی استان زنجان برگزار شد و در نهایت نفرات برتر در رده‌های سنی مختلف معرفی شدند. بر اساس این گزارش، شجیراتی از پرسنل نیشکر سلمان فارسی، در وزن ۵۹ کیلو در رده سنی بزرگسالان با ثبت وزنه ۱۴۵ کیلوگرم، توانست مقام اول را از آنِ خود کند.

افتخارآفرینی بانوی نیشکری

شیهان غبیشاوی از بانوان نیشکری نیز توانست با هدایت فوق‌العاده، تیم کاراته شادگان را به نمایندگی از خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور سبک کیوکوشین به سکوی اول برساند. پدر این مربی خوزستانی در کشت و صنعت سلمان فارسی فعالیت می‌کند.

این مسابقات، در روزهای پنجشنبه و جمعه (چهارم و پنجم اسفندماه) به میزبانی شهرستان امیدیه با حضور ۳۵۰ شرکت کننده در قالب هفت تیم از سراسر کشور برگزار شد.

تیم شادگان به سرپرستی شیهان غبیشاوی که دارای بیشترین تیم شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات بود، به نمایندگی خوزستان به سکوی قهرمانی ایستاد و کاپ قهرمانی را از آن خود کرد.

داور نیشکری در میدان مسابقات جهانی کبدی

همچنین قاسم منصوری داور نیشکری، دومین دوره مسابقات جهانی کبدی جوانان جهان را داوری کرد. این مسابقات با حضور ۱۴ تیم در ارومیه برگزار شد.

وی ضمن اشاره به کیفیت بالای این مسابقات و حضور تیم‌های مطرح و همچنین چهره‌های جهانی این رشته ورزشی، به قضاوت رقابت‌های حساس توسط اساتید داوری ایران اشاره کرد. این داور خوزستانی از پرسنل کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی است و با کارنامه‌ای درخشان در سطح جهانی، از جمله بزرگان جامعه داوری ایران محسوب می شود.

منصوری همچنین به عنوان مدرس بین‌المللی با حضور در کشورهای مختلف به آموزش رشته ورزشی کبدی پرداخته و سابقه حضور در رقابت های آسیایی و جهانی را نیز دارد.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سال‌های اخیر با حمایت از فعالیت‌های ورزشی، در رشد و اعتلای ورزش منطقه و پرورش نخبگان ورزشی، سهم بسزایی داشته است.

photo3667285803
لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=3698

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت