تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
7
امام جمعه اهواز:

مسئولان از اعتبارات برای تغییر شرایط استان استفاده کنند

  • کد خبر : 1427
  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
مسئولان از اعتبارات برای تغییر شرایط استان استفاده کنند
امام جمعه اهواز گفت: اکنون که اعتبار کلانی از نفت و اعتبار ملی به استان رسیده است و وزارت نفت معین ویژه استان است، مسوولان از ظرفیت این دولت استفاده کنند و شرایط استان را تغییر دهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۵ فروردین بر استفاده از فرصت‌های ماه شعبان برای کسب کمال تأکید کرد.

وی افزود: آخرت بدون دنیا معنا ندارد چراکه برای رسیدن به آخرت باید دنیا را آباد کرد که این معنای دین است. دنیایی که ابزاری برای رسیدن به کمال است اگر تبدیل به هدف بشود مذموم است. اما رسیدن به کمال در گرو استفاده از ظرفیت‌های معنوی زندگی در دنیا است.

وی با تسلیت رحلت آیت‌الله ری‌شهری گفت: وجود ایشان سراسر خدمت بود. در بحث علمی وی را به علامه مجلسی زمان تشبیه می‌کنند. وی داماد آیت‌الله مشکینی بود و از وجود آن مرد بزرگ در ایشان هم متبلور شده بود. 

موسوی‌فرد ضمن تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی بیان کرد: درگذشت این عالم خدوم و برادر عزیزم که مجسمه اخلاق بود برای ما بسیار سخت بود. شما به پیام تسلیت آقا برای ایشان نگاه کنید که همان کافی است. 

امام جمعه اهواز با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: امسال همچون سال‌های گذشته مقام معظم رهبری با این نامگذاری راهبرد را برای همگان مشخص کردند و مسوولان باید به آن قله راه یابند.

وی ادامه داد: براساس سخنان مقام معظم رهبری محور نجات کشور اقتصاد است. رهبری انقلاب علاج و حل مشکلات کشور را تقویت تولید داخل می‌دانند. وقتی تولید بخوابد و اشتغال کم شود همین می‌شود که مردم و خانواده‌ها گله‌مندند. تولید اگر دانش بنیان باشد اشتغال آفرین خواهد بود.

موسوی‌فرد گفت: بزرگترین مبارزه با آمریکا همین تقویت تولید و مبارزه اقتصادی است. قطعا روحیه استکبار ستیزی در مسئولان و مردم است اما توصیه رهبری کار و تولید است.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: از روحانیت و مطالبه گران می‌خواهیم که از مسوولان بخواهند که با تمام ظرفیت به میدان بیایند. 

وی اظهار کرد: اکنون که اعتبار کلانی از نفت و اعتبار ملی به استان رسیده است و وزارت نفت معین ویژه استان است، مسوولان از ظرفیت این دولت استفاده کنند و شرایط استان را تغییر دهند. نمایندگان خبرگان و نخبگان در کنار هم قرار بگیرند و اگر راه حلی ارائه شد، مسوولان هم از راه حلها سرپیچی نکنند.

موسوی‌فرد گفت: همانگونه که مسوولان تلاش می‌کنند تا شرایط اقتصادی را مردم حل کنند، مردم هم از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده‌ کنند و از ارزش‌های دینی و فرهنگ فاصله نگیریم. یکی از نتایج خون شهدا حجاب است. درصد زیادی به حجاب معتقد هستند اما مردم خود باید به هنجارشکنان تذکر دهند.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=1427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت