تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا مطرح کرد:

صیانت و مراقبت از سربازان، مهمترین اقدام در ساختار پلیس

  • کد خبر : 1270
  • ۰۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
صیانت و مراقبت از سربازان، مهمترین اقدام در ساختار پلیس
جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی گفت: از مهمترین اقدامات در ساختار پلیس صیانت و مراقبت از سربازان است تا آسیب‌های جسمی و روحی نبینند و به بهترین نحو ممکن برای آینده ساخته شوند.

سردار محمد شرفی در جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی خوزستان با سلام و خسته نباشید به کلیه کارکنان نیروی انتظامی به خصوص کارکنان زحمتکش فرماندهی انتظامی استان خوزستان و شهرهای مرزی آن اظهار کرد: بنده عید سعید و حلول سال ۱۴۰۱ را به همه سنگرداران عرضه نظم و امنیت تبریک و تهنیت عرض کرده و به همه آنها خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم.

وی گفت: ارزیابی انجام شده از طرح‌ها و اقدامات نوروزی استان خوزستان این است که کارکنان کلیه طرح‌های ابلاغی را به نحو کامل دریافت داشتند و به نحو مطلوب برنامه‌ریزی، هماهنگی و چینش نیروها صورت گرفته و این جای بسی خرسندی دارد.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی افزود: ما از بازدارندگی خوبی در منطقه برخورداریم و این به پشتوانه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حمایت‌های بسیار خوب مردم است. ما در حوزه دفاعی جزو چند کشور مهم دنیا هستیم چرا که توانستیم چالش‌های اجتماعی را بدون هزینه با مدیریت خوب مسئولین و کارکنان انتظامی و حمایت‌های مردم هدایت کرده و از بین ببریم.

وی گفت: از بهترین اقدامات پلیس تغییر رویکردها است، رویکردهای‌مان را نزدیک به مردم کرده‌ایم و آن هم مبنی بر حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است. وقتی به مردم نزدیک می‌شویم تبدیل به سرمایه اجتماعی می‌شویم و میزان مشارکت مردم را در امور پلیس و انتظامی بالا می‌بریم و این خود نقطه قوت پلیس خواهد بود.

این مقام انتظامی با اشاره به فناوری و به روز بودن پلیس گفت: در حال حاضر خدمات نیروی انتظامی به صورت هوشمند ارائه می‌شود و این موضوع چند مزیت مهم دارد که مهمترین آنها در سه مولفه صحت، دقت و سرعت است. مردم به نیروی انتظامی به خاطر خدمات هوشمندی که با این سه مولفه ارائه می‌شود بیشتر علاقه‌مند می‌شوند چرا که کارشان در اسرع وقت و با کمترین هزینه انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات در ساختار پلیس صیانت و مراقبت از سربازان است. آنها را بعد از حضورشان در ابتدا با آغوش باز پذیرفته و سپس مسئولیت‌های آنها را مشخص کنیم تا از این طریق هم مسئولیت‌پذیری و هم برنامه‌ریزی را یاد بگیرند. آنها آینده‌سازان کشور هستند، ما باید به صورت ویژه از آنها مراقبت کنیم تا آسیب‌های جسمی و روحی نبینند و به بهترین نحو ممکن برای آینده ساخته شوند.

سردار شرفی با اشاره به چهارشنبه آخر سال در استان خوزستان گفت: بنده تشکر می‌کنم از عملکرد نیروی انتظامی استان خوزستان به خاطر چینش خوب نیرو، برنامه‌ریزی مناسب و اشراف اطلاعاتی که وجود داشت و باعث شد استان خوزستان در خصوص چهارشنبه آخر سال نسبت به سایر استان‌ها بهتر شود.

رزمندگان در دفاع مقدس معجزه کردند

سردار شرفی، جانشین هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین در دیدار با مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی نهر خین در شلمچه گفت: اینجا فوق‌العاده جای مهمی است، اینجا جای تفکر و تامل است که ما فکر می‌کنیم و به اعجاز رزمندگان دست پیدا کنیم، چه معجزه‌ای کردند، چه شد که توانستند این همه عظمت و شکوه ایجاد کنند، رزمندگانی که نه دوره دیده بودند نه سلاح خیلی زیادی داشته‌اند در مقابل دشمنی که تا بن دندان مسلح بود چقدر افتخار آفریدند، اینجا محل عبادت است و خدمت خالصانه به خاطر خدا، ان‌شاءالله خداوند برکاتش را نازل می کند بر همه زندگی‌مان.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=1270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت