تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3
نمایش دستاوردهای «آبان بسپار توسعه» در نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب؛

صنعت نیشکر در مسیر تامین نیازهای بخش آب و فاضلاب کشور

  • کد خبر : 3347
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱
صنعت نیشکر در مسیر تامین نیازهای بخش آب و فاضلاب کشور
شرکت آبان بسپار توسعه نیشکر با حضور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران، دستاوردهای خود را در حوزه آب و فاضلاب به نمایش گذاشت.

به گزارش بهین خبر و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این نمایشگاه نهم دی ماه با حضور وزیر نیرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد و علاوه بر مشارکت شرکت‌های داخلی و خارجی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان نیز در حوزه آب و فاضلاب حضور فعال و گسترده‌ای دارند.

در افتتاحیه این نمایشگاه، جمعی از مسئولین حوزه آب و فاضلاب از غرفه‌ آبان بسپار توسعه دیدن کردند. طی برگزاری این نمایشگاه، مدیران عامل آب و فاضلاب استان های یزد، کرمان، گیلان، هرمزگان، مدیران قرارگاه خاتم الانبیاء و مسئولین شرکت‌های آب و فاضلاب تهران، اصفهان، همدان با حضور در غرفه این شرکت با تولیدات و دستاوردهای آن آشنا شدند.

آبان بسپار توسعه از شرکت‌های زیرمجموعه توسعه نیشکر، شرکتی فعال بر پایه تخصص و دانش است که با اجرای طرح‌های مختلف، همواره به دنبال بهبود مستمر کیفیت محصولات تولیدی است.

این شرکت اولین و بزرگترین تولیدکننده لوله پلی اتیلن سنگین کاروگیت دار و کرتیوپ‌دار دوجداره و لوله تک جداره است و با تولید لوله‌های پلی‌اتیلن فشار قوی و تنوع محصولات، توانایی تامین نیازهای بخش آب و فاضلاب استان و کشور را دارد.

محصولات تولیدی این مجموعه شرح زیر، نقش مهمی در بهبود فرآیندهای آبرسانی، انتقال فاضلاب، زهکشی زمین‌های کشاورزی ، هدایت و کنترل آب در مزارع را دارد.

لوله دوجداره کاروگیت دار یکی از انواع لوله‌های پلی اتیلنی فاضلابی است که با ظاهر شیاردار و سطح داخلی زرد رنگ، صاف و صیقلی در این شرکت تولید می‌شود.

شرکت آبان بسپار توسعه در ۱۷ کیلومتری جاده اهواز به آبادان نرسیده به نیشکر دعبل خزاعی قرار گرفته و سر درِ آبی رنگ آن با چرخ دنده‌های صنعت میان آرم نیشکر، تلفیق تلاش، تجربه و خلاقیت فرزندان این مرز و بوم را جلوه‌گر شده است.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=3347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت