تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
5

رزمایش همدلی و کمک های مومنانه شرکت فولاد اکسین برگزار شد

  • کد خبر : 3551
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
رزمایش همدلی و کمک های مومنانه شرکت فولاد اکسین برگزار شد
رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه امروز با حضور حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج)، دکتر صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان، اصغر رشنودی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، سرهنگ پاسدار عادل ساری معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوزستان و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران و کارکنان شرکت در فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.

به گزارش بهین خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت: حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی فرد در آیین توزیع چهار هزار بسته معیشتی ویژه اقشار محروم استان توسط شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهارداشت: توجه این شرکت به مسئولیت های اجتماعی قابل تقدیر است و از دیگر صنایع استان دعوت می شود تا همواره توجه به جامعه پیرامونی خود را در دستور کار داشته باشند.
وی ادامه داد: انجام مسئولیت های اجتماعی با ابعاد مختلف از جمله آبرسانی و آسفالت مناطق محروم رسالت ذاتی صنایع استان است که باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.
امام جمعه اهواز در بخش دیگری از این آیین خواستار جلوگیری از ایجاد شکاف طبقاتی بین مسئولان و مردم شد و گفت: تجمل گرایی مسئولان در نظام اسلامی جایی ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان داشت: بین فرد عادی و فردی که در نظام اسلامی دارای مسئولیت است تفاوتی نیست و گرایش برخی مسئولان در تفکیک و ایجاد فاصله با مردم غیرقابل قبول است.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان همچنین به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و تاکیدات مقام معظم رهبری در این رابطه اشاره کرد و گفت: طی دهه های گذشته، موضوع اقتصاد مقاومتی بارها از سوی رهبر انقلاب مورد تاکید قرار گرفت که اگر در این سال ها توجه کافی به این موضوع می شد؛ امروز مردم در شرایط سخت قرار نداشتند.
امام جمعه اهواز رونق تولید را اولویت اصلی اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: توجه به این مولفه کاهش نرخ بیکاری، پایداری اشتغال موجود و کاهش ناهنجاری ها را درپی دارد.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با قدردانی از تلاش های انجام شده در شرکت فولاد اکسین خوزستان برای توجه به رونق تولید بیان کرد: این شرکت در چارچوب تخصصی، حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی را دنبال می کند که قطعا اثرات و نتایج آن به رشد اقتصادی منجر می شود.
وی بیان داشت: این شرکت محصولی را تولید می کند که باعث قطع وابستگی کشور به محصولات خارجی شده که این موضوع مصداق تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است.
سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: تهیه و توزیع ۴۰۰۰ بسته معیشتی جهت نیازمندان در فولاد اکسین خوزستان اتفاق خیلی خوبی است که در ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر صورت پذیرفت.
وی افزود: این حرکت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای رفع محرومیت زدایی بوده که با همکاری مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان و کارکنان آن انجام شد و افتخار بزرگی برای این مجموعه فولادی است.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) بیان کرد: انشالله با همکاری سایر نهادها و سازمان ها و بسیج سازندگی، خیرین، کمیته امداد در راستای وظایف خود در ایفای مسئولیت های اجتماعی مانند کاری که امروز در فولاد اکسین خوزستان انجام شده شاهد رفع محرومیت در سایر موضوعات مانند: تهیه جهیزیه، آسفالت راهها و مناطق حاشیه ای و ساخت مسکن و … باشیم.
علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان در تولید محصولات استراتژیک کشور نقش به‌سزایی دارد و در پروژه‌های بزرگ کشور از جمله خط لوله گوره به جاسک به خوبی نقش آفرینی کرد.
محمدی افزود: شرکت فولاد اکسین خوزستان از جمله شرکت های مطرح و سرآمد در صنعت فولاد کشور است که در سالیان گذشته علاوه بر بومی سازی محصولات فولادی استراتژیک و راهبردی و تولید انبوه ورق های خاص در ابر پروژه های ملی مرتبط با حوزه نفت و گاز ایفای نقش نمود.
وی با اشاره به نام گذاری سال به نام رشد تولید و مهار تورم، گفت: این موفقیت ها و دستاوردها مرهون تلاش خالصانه و جهادگرانه متخصصان جوان این شرکت بوده است که در سخت ترین شرایط تحریمی که دشمنان کشور عزیزمان ایران تصور می‌کردند با اعمال تحریم های سنگین در حوزه نفت می توانند خللی دراجرای پروژه های نفتی ایجاد کنند، توانستند با بومی سازی دانش و تولید ورق های خاص مانع از خلل در روند پروژه های ملی شوند.
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین گفت: این شرکت مولود انقلاب اسلامی است و کارکنان این مجموعه تماما فرزندان این انقلاب هستند که با زحمات خود مایه مباهات ملت شریف ایران را فراهم آورده اند.
محمدی گفت: ما در مجموعه فولاد اکسین خوزستان در کنار تولید ورق فولادی نگاه ویژه به ایفای مسئولیت های اجتماعی داریم و خوشبختانه در ماه مبارک رمضان برنامه ویژه ای مانند برنامه انس با قرآن در مناطق مختلف اهواز و کارون با هدف همدلی صنعت و مردم و رزمایش مواسات کمک های مومنانه را با همت یکایک کارکنان شرکت اجرایی نماییم.
بزرگترین برنامه این شرکت به یاری خداوند سبحان اجرای طرح فولادسازی شرکت فولاد اکسین خوزستان است که در هفته آینده با حضور مقامات کشوری کلنگ زنی خواهد شد.
و از همه همکاران عزیزم در خانواده بزرگ فولاد اکسین خوزستان تشکر میکنم که در تمام این مسیر همراه من بودند.
در این رزمایش اهدای ۴ هزار بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=3551

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت