تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6
بمناسبت هفته دفاع مقدس؛

جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه «شاخه‌های پیروزی» در لوله‌سازی اهواز برگزار شد

  • کد خبر : 704
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه «شاخه‌های پیروزی» به میزبانی شرکت لوله سازی اهواز با هدف پرداختِ فرهنگی - هنری به دفاع مقدس برپا شد.

سردار عبدالرضا حاجتی، مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در نشست شورای سیاستگذاری نمایشگاه «شاخه‌های پیروزی» گفت: یکی از افتخارات شرکت لوله سازی اهواز مشارکت در ساخت پل بعثت است. همیشه علاقه داشتم از سازندگان این پل تجلیل کنم.

سردار حاجتی افزود: جنگ یک گنج است که باید از آن استخراج کرد. دفاع مقدس متعلق به خوزستان است. بزرگترین عملیات‌ها و بیشترین شهدا در این موقیعت مکانی رخ داده است. ۱ هزار و ۵۰۰ دختر و زن در این نقطه به شهادت رسیده‌اند.

احمد سراج، عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز نیز به عنوان یکی از اعضای شورای سیاست گذاری نمایشگاهِ «شاخه‌های پیروزی» در این جلسه گفت: برنامه‌ای که برای هفته بسیج در این مجموعه در نظر گرفته شده بسیار نو، جدید و امری فاخر و زیبایی است که نشان از دست‌اندرکاران فعال و پیوست هنری دارد.

سراج افزود: امیدوارم در آینده سایر شرکت‌های صنعتی و فولادی وارد چنین عرصه‌ای شوند و به مرور این شرکت‌ها به صورت فرهنگی و هنری به مسئله‌ی دفع مقدس بپردازند.

علی خنیفر، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز افزود: این شرکت ۲۳ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد و در دوران دفاع مقدس دو بار مورد حمله‌ی رژیم بعثی قرار گرفت. لوله‌سازی اهواز در مقطعی میزبان جهاد نصر کرمان و خراسان نیز بود.

خنیفر افزود: به همین منظور و با تاسی از واقعه عاشورا، برای ترویج و حفظ فرهنگ ایثار برنامه‌هایی فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس را برگزار می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز توضیح داد: ما چنین رویدادهایی را در کنار تقویت رفاه کارکنان انجام می‌دهیم و خدمت به کارگر را نوعی فرهنگ می‌دانیم باعث پشتیبانی از انقلاب اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، شرکت لوله سازی اهواز به مناسبت هفته دفاع مقدس در نظر دارد نمایشگاهی هنری و فرهنگی با عنوان «شاخه‌های پیروزی» را در این شرکت برگزار کند.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت