تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان

توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد خوزستان

  • کد خبر : 3451
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۱۵
توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد خوزستان
توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در قالب طرح رزمایش رمضان از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با حضور امام جمعه اهواز و جمعی از مسئولان این استان آغاز شد.


به گزارش بهین خبر مدیرکل کمیته امداد خوزستان اطهار کرد: در خوزستان ۱۳۰ هزار خانوار تحت پوشش در قالب ۳۰۰ هزار نفر وجود دارد که افتخار خدمت رسانی به آنها نصیب ما شده است.

توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در قالب طرح رزمایش رمضان از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با حضور امام جمعه اهواز و جمعی از مسئولان این استان آغاز شد.
جمال شیبه در رزمایش کمک‌های مومنانه اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان کمیته امداد بنا به وظیفه ذاتی خود تلاش می‌کند که از این ظرفیت استفاده کند با هدف‌گذاری انجام شده است، هر خانواده تحت حمایت حداقل یک بسته معیشتی را دریافت می‌کند.
وی افزود: ثبت نام از خیرین برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین، اطعام و افطاری، تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و دریافت زکات فطریه و کفارات از جمله طرح‌هایی است که طی ماه مبارک رمضان با همکاری مراکز نیکوکاری، بسیج سپاه ، و دیگر خیران در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه اجرایی می‌شود.
شیبه ادامه داد: در طرح اطعام مهدوی با استفاده از ظرفیت آشپزخانه هایی که توسط این نهاد با محوریت مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و هیات‎‌های مذهبی مساجد ایجاد می‌شود، افطاری ساده، بسته معیشتی و یک میلیون و ۲۰۰ هزار غذای گرم تهیه و بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند توزیع می‌شود.
وی تاکید کرد: حال حاضر ۲۶ هزار یتیم و فرزند محسنین (فرزندان نیازمند غیریتیم) داریم پویش «هر خوزستانی، حامی یک یتیم» با برپایی پایگاه حامی یابی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در شب‌های قدر تا عید فطر برگزار می شود که امیدواریم با استفاده از ظرفیت این ماه مبارک بتوانیم حامیان بیشتری برای آنان جذب کنیم.
مردم خیّر و نیکوکار استان می‌ توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱۸۸۷۷ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ کمک‌های نقدی خود برای ایتام واریز و در طرح اکرام ایتام با قبول سرپرستی ایتام و محسنین، ماهیانه مبلغی به حساب فرزندان معنوی خود واریز کنند و با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ و تماس با ۰۶۱۳۳۳۳۳۴۱۴ و ۰۹۱۶۵۰۴۷۸۷۸ سایت ekram.emdad.ir طرح اکرام ایتام کمیته امداد مشارکت کنند.


امام جمعه اهواز در مراسم توزیع این بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند که در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد گفت: در چند سال اخیر رزمایش مواسات و کمک های مردمی در استان خوزستان موثر بوده است که امیدواریم بتوانیم سفره رنگین‌تری را برای محرومان داشته باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد نبی موسوی فردی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه ای به کمک به جامعه کم برخوردار و حمایت از آن ها دارد افزود: با کمک مردم و خیران کمک های بسیار خوبی به قشر محروم و کم برخوردار ارایه شده است و کمیته امداد در ماه مبارک رمضان رزمایش تامین بسته معیشتی برای خانواده های نیازمند را در دست اجرا دارد که اقدامی شایسته است.
امام جمعه اهواز با بیان اینکه نیازمندان با مشکلات مواجه هستند و کمک به معیشت خانواده های نیازمند اثر گذاری بسیار زیادی در سطح جامعه دارد اظهار داشت:در هر جای ایران مشکلی باشد دستگاه های حمایتی کمیته امداد برای کمک وارد عمل می شوند و در تمام سال ها کمیته امداد در کنار نیازمندان در عرصه های مختلف بوده است.
«سید عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در مراسم رزمایش کمک‌های مومنانه که در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: توجه به محرومان یکی از دلایل اصلی ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ امام راحل علاوه بر تأکید ویژه داشتن به مناطق محروم و خانواده‌های نیازمند در زندگی خود نیز این کار را به صورت مکرر انجام می‌دادند.
ضمن قدردانی ویژه از اقدام ارزشمند و معنوی کمیته امداد در حمایت از ایتام، از تمامی مردم خیرین مدیران ادارات اصناف و… استان دعوت کرد در هفته اکرام آستانه عید فطر طرح حمایت از ایتام و محسنین فرزند معنوی مشارکت کنند.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=3451

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت