تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
6

بوی بهبود از اوضاع سفر به خوزستان می‌آید

  • کد خبر : 1548
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
بوی بهبود از اوضاع سفر به خوزستان می‌آید
سرپرست معاونت گردشگری اداره ‌کل میراث ‌فرهنگی خوزستان گفت: در مقایسه با سه سال گذشته استقبال و سفر مسافران نوروزی از این استان بسیار خوب است.

پیمان نبهانی اظهار کرد: جلساتی را در خصوص خدمات‌رسانی و ارایه امکانات به مسافران نوروزی برگزار کردیم و طی آن ستاد اجرایی (استانداری خوزستان) وظیفه هر نهادی را تعیین کرد.

وی ادامه داد: خدمات آب‌رسانی و امکانات زیرساختی استان که قابل رفع بودن رفع شدند و در سراسر استان برای اسکان مسافران طرح‌هایی براساس روحیه مسافران در نظر گرفته شد و در حال اجرا هستند.

نبهانی با بیان اینکه مسیرهای خوزستان با ازدحام مسافر مواجه شده است گفت: در خصوص هتل‌ها وضعیت اقامت ۱۰۰ درصد است و همچنین مسافرانی که امکان اقامت در هتل‌ها ندارند می‌توانند در مدارس سطح استان اقامت کنند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره ‌کل میراث ‌فرهنگی خوزستان افزود: اردوگاه‌های دولتی، مهمانسراها، پارک‌ها و سالن‌های ورزشی نیز به تناسب اقامت برای مسافران در نظر گرفته شده است.

 وی با بیان اینکه بعضی از مسافران در کمپ‌های عشایری اقامت می‌کنند گفت: بخشی از مسافران براساس علاقه شخصی اسکان در چادرهای عشایری را می‌پسندند و ما امکاناتی برای رفاه بیشتر این مسافران قرار دادیم.

نبهانی همچنین گفت که جاده‌های استان ترمیم و بهسازی شده‌اند و اضافه کرد: برای رفع آسیب‌ها و پیشگیری از تخلفات و ناهنجاری اداره کل راهداری و اداره کل دفتر فنی امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری به صورت روزانه تخلفات را رصد و آنها را شناسایی می‌کنند.

او افزود: همکاران و بازرسان مخفی به طور مستمر از کمپ‌ها، ظرفیت اقامتگاه‌ها و امکانات مسافران بازدید می‌کنند و در خصوص آسیب‌های احتمالی که ممکن است برای مسافران اتفاق بیفتد به صورت روزانه رصد و پیگیری می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره ‌کل میراث ‌فرهنگی خوزستان گفت: جریان مسافرت به استان خوزستان این نوید را می‌دهد که کیفیت خدمات‌رسانی در سطح استان خوب است و تمام هدف ما این است که رضایت مردمی را جلب کنیم.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=1548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت