تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
7
فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب:

ایران باید در تمام معادلات منطقه و جهان لحاظ شود

  • کد خبر : 1204
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
ایران باید در تمام معادلات منطقه و جهان لحاظ شود
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب با بیان اینکه امروز ایران کشوری قوی است گفت: امروز ایران سرافراز است و باید در تمام معادلات منطقه و جهان لحاظ شود.

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی در مراسم افتتاح نمایشگاه فرهنگی «آب تیمور» که امروز (۲۸ اسفند ۱۴۰۰) انجام شد اظهار کرد: امروز در مکانی قرار داریم که با خون جوانانمان تثبیت شده تا بتوانیم با امنیت کامل و با فراغ بال در این نقطه حضور پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه بعد از وقفه دو ساله به دلیل شرایط کرونایی توفیق خدمت مجدد به زائران راهیان نور را پیدا کردیم افزود: این نمایشگاه به همت همرزمانمان در قرارگاه منطقه جنوب غرب و نیروهای پدافند، هوانیروز، نیروهای هوایی و زمینی برپا شد.

بیدادی با اشاره به موضوع جهاد تبیین گفت: اکنون مقداری عرصه نبرد متفاوت شده و دیگر مانند گذشته خاکریزی یا سرزمینی محل پیکار حق و باطل نیست بلکه امروز عرصه پیکار دشمن با ما ذهن مردم به ویژه جوانان است و در تلاش‌اند تا ذهن و باور مردم ما را دچار تزلزل کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب تصریح کرد: بدون شک راهیان نور اردوی عظیم فرهنگی است که می‌تواند اثر بی‌بدیلی داشته باشد زیرا با این یادمان‌ها و نمایشگاه‌ها می‌توانیم پیشینه قوی، فرهنگ ایثار و شهادت و حماسه‌هایی که آفریده شد را به جوانان منتقل کنیم.  

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب افزود: با این کارهای فرهنگی می‌توانیم راه را برای نسل جدید هموار و به آنها کمک کنیم تا در این راه ثابت قدم باشند و اهداف عالیه نظام و انقلاب را با قدرت پشت سر بگذارند و در قله و جایگاه رفیع شایسته ملت‌مان است بایستیم.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=1204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت