تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
4
استمرار اردوهای فرهنگی، گردشگری و تفریحی؛

راهبرد صنعت نیشکر برای ایجاد نشاط در خانواده نیشکر

  • کد خبر : 2854
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
راهبرد صنعت نیشکر برای ایجاد نشاط در خانواده نیشکر
مدیرعامل توسعه نیشکر و صنایع جانبی که در جمع خانواده‌های نیشکری حضور یافته بود، بر استمرار اردوهای فرهنگی و تفریحی به منظور ایجاد نشاط در بین خانواده‌های پرسنل تاکید کرد و آن را راهبردی در ایجاد رضایتمندی پرسنل و گامی در افزایش بهره‌وری برشمرد.

مزارع زیبای کلزا و کشت‌زارهای سرسبز نیشکرِ کشت و صنعت دعبل خزاعی، پذیرای خانواده‌های نیشکری در واپسین نفس‌های زمستان بود.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این اردوی فرهنگی، گردشگری و تفریحی با هدف ارتقای انگیزه، ایجاد نشاط و آشنایی خانواده نیشکر با دستاوردهای این صنعت برگزار شد.

مدیرعامل توسعه نیشکر و صنایع جانبی که در جمع خانواده‌های نیشکری حضور یافته بود، بر استمرار اردوهای فرهنگی و تفریحی به منظور ایجاد نشاط در بین خانواده‌های پرسنل تاکید کرد و آن را راهبردی در ایجاد رضایتمندی پرسنل و گامی در افزایش بهره‌وری برشمرد.

بر اساس این گزارش، در این اردوها، در کنار آشنایی با دستاوردهای صنعت نیشکر و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، خانواده‌های نیشکری با توانمندی‌های فرهنگی مناطق همجوار نیز آشنا می‌شوند.

در اردوی برگزار شده در کشت وصنعت دعبل خزاعی، برنامه‌های متنوع ورزشی نیز برگزار شد. خانواده‌ها بنا بر علاقه و توانمندی، در یکی از رشته‌های تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی و طناب‌کشی به رقابت پرداختند.

آشنایی با تولید شکر، بخش دیگری از اردوی تفریحی و فرهنگی بود که خانواده‌های نیشکری با حضور در کارخانه، انبار شکر زرد، بخش کیسه‌گیری و… از نزدیک با فرآیند تولید این محصول آشنا شدند. در ادامه نیز از دستگاه دروگر نیشکر (هاروستر) بازدید کردند. این دستگاه نقش ویژه‌ای در برداشت سبز نیشکر دارد.

پیشتر نیز این شرکت میزبان خانواده‌های نیشکری در اردوهای فرهنگی و گردشگری شده بود. طبیعتی بکر و زیبا، زیستگاه‌های پرندگان در مزارع نیشکر، اکوسیستم طبیعی و… فضای مناسبی را برای بازدیدکنندگان ایجاد کرده است.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=2854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت