تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
0
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

وجود چهار خانه ورزش در خوزستان کافی نیست/ واگذاری زمین رایگان به ورزشکاران قهرمان

  • کد خبر : 21758
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
وجود چهار خانه ورزش در خوزستان کافی نیست/ واگذاری زمین رایگان به ورزشکاران قهرمان
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: وجود تنها چهار خانه تخصصی ورزش در استان بسیار ناچیز است در حالی که می‌توان از ظرفیت‌های مختلف و به ویژه بخش خصوصی برای احداث خانه های ورزش استفاده کرد.

حمید بنی‌تمیم روز سه‌شنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان رشته بدنسازی و پرورش اندام خوزستان بیان کرد: این رشته نزد نوجوانان و جوانان بسیار پرطرفدار است و همه ورزشکاران تا حدی با آن سر کار دارند.

وی با بیان اینکه بحث ساخت سالن مطالبه به حق ورزشکاران این رشته است افزود: متاسفانه استان خوزستان و به ویژه اهواز در این زمینه بسیار مظلوم واقع شده و هیچ خانه تخصصی به غیر از رشته والیبال، تکواندو، کشتی و ژیمناستیک در استان وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برای احداث خانه کاراته و هندبال اقدام کرده و تلاش می‌کنیم یک خانه تخصصی برای رشته بدنسازی و پرورش اندام در استان راه‌اندازی شود.

وی در ادامه به میزان پاداش ورزشکاران مدال‌آور در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی اشاره کرد و افزود: میزان پاداش ورزشکاران المپیکی و غیرالمپیکی تا حدی متفاوت است اما این تفاوت چندان محسوس نیست.

بنی تمیم ادامه داد: اهدای پاداش به برخی از رشته‌های ورزشی مثل کاراته که شاید ۲۰۰ مقام‌آور آسیایی دارد، در توان این اداره کل نیست اما سعی می‌کنیم در فواصل زمانی این اقدام را برای برخی از هیات‌ها انجام دهیم.

وی به موضوع اشتغال ورزشکاران اشاره کرد و افزود: طبق قانون، ورزشکاران قهرمان می‌توانند در دستگاه‌ها مشغول به کار شوند البته این موضوع نیاز به رایزنی دارد و ما در حد توان این پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از واگذاری زمین رایگان برای فعالیت ورزشکاران قهرمان و دارای اولویت خبر داد و گفت: همچنین می توان از ظرفیت سالن‌های ورزشی متروکه در استان برای اشتغال ورزشکاران عنوان دار جهان و آسیا استفاده کرد.

وی با اشاره به مدال‌آوری‌های متعدد هیات بدنسازی استان در میادین آسیایی و جهانی، افزود: خوشبختانه در مدت اخیر چندین مدال آسیایی و جهانی توسط ملی‌پوشان خوزستانی به دست آمده که نشان می‌دهد این هیات کار خود را به خوبی انجام داده است.

بنی تمیم در پایان بیان کرد: قطعا برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران حتی اگر ناچیز باشد اما باعث ایجاد انگیزه در بین آنها شده و در عملکرد ورزشکاران استان بسیار موثر است.

بر اساس این گزارش بیش از ۲۵۰ هزار خوزستانی به طور سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند.

منبع؛ ایرنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=21758

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت