تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
1
رئیس پلیس راهور اهواز عنوان کرد

رفع ترافیک اول مهر در اهواز/ برخورد با اضافه سرنشین سرویس مدارس

  • کد خبر : 20484
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
رفع ترافیک اول مهر در اهواز/ برخورد با اضافه سرنشین سرویس مدارس
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز با تاکید بر لزوم رعایت مقررات از سوی سرویس‌های مدارس گفت: در صورتی که مشاهده شود راننده‌ای بیشتر از ظرفیت سرنشین دارد، حتما اعمال قانون می‌شود زیرا این مساله قابل قبول نیست و به جد با اضافه سرنشین سوار کردن توسط سرویس‌های مدارس برخورد می‌شود.

سرهنگ  سعید حسنوند با اشاره به وضعیت ترافیک اول مهرماه در مناطق مختلف کلانشهر اهواز اظهار کرد: از قبل پیش‌بینی تردد زیادی در سطح شهر داشتیم و این اتفاق رخ داد و شاهد ترافیک نسبی صبحگاهی بودیم.

وی افزود: صبح امروز شاهد بار ترافیکی در بلوار گلستان، خیابان چمران، بلوار ساحلی غربی در محدوده کیانپارس، بلوار و میدان جواد الائمه پادادشهر اهواز، خیابان کمپانی، بلوار انقلاب و میدان ساعت بودیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گفت: پلیس با تمام توان نیروی انسانی و خودرویی در نقاط دچار ترافیک استقرار پیدا کرد. در مرکز مانیتورینگ نیز تصاویر را پایش کردیم و از ساعت ۷ تا ۸:۳۰ شاهد بار ترافیک بودیم اما پس از آن شرایط به حالت عادی برگشت و مشکلی در شهر نداشتیم.

حسنوند عنوان کرد: در زمان بازگشت دانش‌آموزان نیز تیم‌ها در نقاط مختلف مستقر و پایش تصویری هم انجام شده است تا تردد بدون حادثه انجام شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گفت: یکی از اقدامات برای کنترل ترافیک، راه‌اندازی سامانه سپند است و سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز اقدمات زیادی در این زمینه انجام داده است و تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو تحت نظارت این سامانه قرار گرفته است اما حدود یک هزار و ۵۰۰ دستگاه دیگر باید افزوده شود که اگر این اتفاق بیفتد جابه‌جایی دانش‌آموزان ساماندهی می‌شود و از گره‌های ترافیکی، انسداد مسیر و پارک دوبل جلوگیری می‌شود و نارضایتی کمتر خواهد شد.

حسنوند با تاکید بر رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی عنوان کرد: انتظار می‌رود رانندگان قبل از رانندگی، عیب و نقص فنی و دیگر نکات ظاهری و فنی خودرو را مد نظر قرار دهند تا دچار مشکل نشوند.

وی افزود: رانندگان سرویس مدارس برای سوار و پیاده کردن دانش‌آموزان عجله نکنند و دانش‌آموزان حتما کمربند ایمنی ببندند. رانندگان اجازه ندهند دانش‌آموزان از پنجره خودرو بیرون بیایند و از سمت راست خودرو پیاده شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گفت: در صورتی که مشاهده شود راننده‌ای بیشتر از  ظرفیت سرنشین دارد، حتما اعمال قانون می‌شود زیرا این مساله قابل قبول نیست و به جد با اضافه سرنشین سوار کردن توسط سرویس‌های مدارس برخورد می‌شود.

منبع؛ ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=20484

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت