تاریخ : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 20 October , 2024
3

اختصاص ۲۳۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین حسینی در مرز چذابه

  • کد خبر : 18975
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۵:۳۳
اختصاص ۲۳۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین حسینی در مرز چذابه
مسئول عملیات قرارگاه حمل ونقل مرزی اربعین درمرز چذابه گفت: ۲۳۰ دستگاه اتوبوس از شهرهای اهواز، مشهد، ملار و دزفول در مرز چذابه به صورت شبانه‌روزی در سه شیفت کاری فعالیت می‌کنند.

امیر آهن جان شامگاه شنبه در مرز چذابه با اشاره به برگزاری جلسات و برنامه‌ریزی در سازمان اتوبوسرانی اهواز برای جابجایی زائران در مرز چذابه، اظهار کرد: در این تعداد ۴۰ دستگاه اتوبوس از نقطه صفر مرزی تا شهر العماره در حدود ۸۰ کیلومتر و ۱۹۰ دستگاه دیگر نیز در پنج خطوط متفاوت جابجایی زوار اربعین را به عهده دارند.

وی افزود: امسال برای اولین بار پمپ گازوئیل سیار ۳۰ هزار لیتری نیز برای سوخت شبانه اتوبوس‌ها در مرز چذابه مستقر شده و اتوبوس‌ها دیگر نیاز به طی مسافت به سمت بستان ندارند.

مسئول عملیات قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین حسینی ادامه داد: حوزه فنی و اجرایی در مرز چذابه در کنار ما هستند و کار تعمیرات و نظافت را به صورت منظم و مستمر انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: از آنجایی که حوزه حمل و نقل در اربعین بسیار با اهمیت است و با توجه به گرما و درجه دمای بالا در مرز چذابه از تعداد ۲۵ ون که در اختیار اتوبوسرانی اهواز است نیز جهت انتقال زوار اربعین حسینی در بین شکست خطوط استفاده می‌شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کلانشهر اهواز ضمن قدردانی از رانندگان اتوبوسرانی اهواز و درخواست اکثر آنها برای حضور و خدمت‌رسانی در مرز چذابه گفت: اسکان کمپ، بهداشت و تغذیه رانندگان برنامه‌ریزی شده‌است.

آهن جان خاطرنشان کرد: اکنون آمادگی بالای برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین داریم و تا یک هفته پس از اربعین نیز، در مرز مستقر هستیم و جای نگرانی برای تردد زوار نیست و در صورت نیاز برای افزایش اتوبوس، فراخوان می دهیم.

منبع؛ ایرنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=18975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت