کامیار کلانتر هرمزی اظهار کرد: آگهی مناقصه عمومی تکمیل جاده چهارخطه خروجی هفتکل – باغملک در نشریات استانی و سراسری منتشر شد.
وی افزود: ﮐﻠﯿﻪ ﻣﺮاﺣﻞ ﺑﺮﮔﺰاری مناقصه از ﻃﺮﯾﻖ درﮔﺎه ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺗﺪارﮐﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ دوﻟﺖ (ﺳﺘﺎد) ﺑﻪ آدرس www. setadiran. ir اﻧﺠﺎم شده است.
کلانتر هرمزی مهلت زمان و محل دریافت اسناد مناقصه عمومی را شهریورماه سال جاری اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت تا ارائه اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد، بنابراین ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی الزامی است.
وی همچنین به مهلت، زمان و محل دریافت اسناد این مناقصه اشاره و خاطرنشان کرد: اسناد این مناقصه از تاریخ ۳۰ مردادماه سال جاری تا ۵ شهریورماه (تا ساعت ۱۹) از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) www.setadiran.ir ارائه میشود.
رییس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال پیشنهادات تا ساعت ۱۳ روز سه شنبه ۲۰ شهریورماه سال جاری است.
کلانتر هرمزی با اشاره به زمان و محل بررسی پیشنهادها، گفت: پیشنهادات ساعت ۸ روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه سال جاری به آدرس امانیه، خیابان شهید مدرس، سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، بررسی میشود.
منبع؛ ایسنا