تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
8
در راستای توسعه گردشگری و تقویت اقتصاد شهری

آغاز عملیات کفپوش گذاری، زیباسازس و نصب المان خیابان امام خمینی(ره) بازار ته لنجی

  • کد خبر : 17259
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۳:۴۵
آغاز عملیات کفپوش گذاری، زیباسازس و نصب المان خیابان امام خمینی(ره) بازار ته لنجی
شهردار آبادان گفت: طرح سنگ فرش کردن و نصب مبلمان شهری در خیابان امام خمینی (ره) "بازار ته لنجی‌ها" با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه‌پور در آیین آغاز این پروژه که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر آبادان برگزار شد ضمن قدردانی از همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، اظهار کرد:این طرح عمران شهری که شامل کفپوش گذاری، نصب مبلمان، گلدان، مه پاش و بهسازی روشنایی خیابان به مساحت سه هزار متر مربع است پیرو مصوبات شورای اسلامی شهر اجرایی می گردد.

وی افزود: این طرح با توجه به قرار گرفتن در مرکز شهر در مدت ۲ ماه و با سرعت و دقت بیشتری اجرا خواهد شد و سعی بر این است تا کمترین مزاحمت برای کسبه، مغازه‌داران و مردم ایجاد شود.

کاوه‌پور گفت:اجرای این طرح علاوه بر رونق اقتصادی و تجاری در خیابان امام خمینی(ره) باعث رشد گردشگری در هسته مرکزی شهر خواهد شد.

شهردار آبادان با اشاره به اجرای چندین طرح عمران شهری در شهر آبادان به منظور زیباسازی محیط شهری اظهار داشت:احداث پارک، بهسازی خیابان‌ها، زیباسازی حاشیه رودخانه‌های بهمنشیر و اروند در دست اجرا و یا در حال مطالعه است.

کاوه‌پور گفت:به منظور توسعه گردشگری در حال مکان یابی و بررسی چندین منطقه برای احداث گذر غذا در آبادان هستیم که این مهم می‌تواند در توسعه گردشگری شهر نقش مهمی ایفا کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبادان نیز در این مراسم با تاکید بر تکمیل طرح‌های شهرداری آبادان بر اساس جدول زمانبدی شده گفت: با توجه به قرار گرفتن طرح سنگ فرش کردن و نصب مبلمان شهری خیابان امام خمینی (ره) در مرکز شهر نیاز است تا این طرح در زمان مقرر به پایان برسد.

جاسم ثامری افزود:طرح های عمرانی خوبی در شهر آبادان در حال اجرا است که با اجرای آنها شاهد تحول در مبلمان شهری خواهیم بود.
وی افزود: با تلاش شهردار جوان و انقلابی و همچنین پرسنل شهرداری طی یک سال اخیر طرح‌های عمرانی و رفاهی خوبی در شهر اجرا یا در حال اجراست که این روند طی یک سال آینده نیز با قدرت ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=17259

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت