تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
3
مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان عنوان کرد

داوطلبان ‌کنکور فریب افراد سودجو را نخورند/ تلاش برای برگزاری آزمون امن و سالم

  • کد خبر : 17181
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۴:۰۶
داوطلبان ‌کنکور فریب افراد سودجو را نخورند/ تلاش برای برگزاری آزمون امن و سالم
مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان با اشاره به در نظر گرفتن تمهیدات کامل برای امنیت و سلامت آزمون سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۳ گفت: از داوطلبان درخواست می‌شود ضمن هوشیاری، فریب افراد کلاه بردار و شبکه‌های متخلف مدعی تقلب در فضای مجازی را نخورند.

مهدی اعصامی اظهار کرد: با توجه به برخی گزارش‌ها از شدت یافتن فعالیت عوامل سودجوی مدعی تقلب در شبکه‌های اجتماعی، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از داوطلبان و خانواده‌ها انتظار دارد فریب افراد کلاهبردار و شبکه‌های متخلف مدعی تقلب در فضای مجازی را نخورند و توجه داشته باشند حتی عضویت در این شبکه‌ها نیز مشکلاتی برای داوطلبان ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: داوطلبان در یک سال و یا حتی سال‌ها برای موفقیت در آزمون سراسری برنامه‌ریزی و تلاش کرده‌اند و با صرف وقت و انرژی خود آماده شرکت در آزمون سراسری شده‌اند تا در یک رقابت سالم و ایمن شرکت کنند و شاهد تحقق عدالت آموزشی در جامعه باشند. بنابراین تلاش و همکاری همه دستگاه‌ها در این زمینه یک وظیفه ملی است.

مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان گفت: از داوطلبان درخواست می‌شود ضمن هوشیاری، فریب افراد کلاهبردار و شبکه‌های متخلف مدعی تقلب در فضای مجازی را نخورند. اقدامات شبکه‌های کلاهبردار مدعی تقلب در فضای مجازی توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی رصد می‌شود.

اعصامی تاکید کرد: همکاران ما در حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش، همانند گذشته راه هرگونه خدشه و شبهه را بسته‌اند تا آزمون در امنیت و سلامت کامل برگزار شود و طبعا در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم آزمون‌های سراسری به طور قاطع با هرگونه تخلف مطابق قوانین برخورد می‌شود.

وی درباره اقدامات مهم و موثر سازمان در برگزاری آزمونی امن، گفت: تمهیدات کامل برای امنیت و سلامت آزمون سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۳ پیش بینی شده است. بکارگیری راکت‌های سینگال یاب در جلسه برگزاری آزمون امکان استفاده از تجهیزات الکترونیکی ممنوعه در آزمون را مختل و بی‌اثر می‌کند. بنابراین لازم است والدین و داوطلبان آزمون سراسری هوشیار باشند و فریب تبلیغات کذب را نخورند.

منبع؛ ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=17181

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت