تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
3

۱۳۰ وبینار آموزشی برای دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم خوزستان در حال برگزاری است

  • کد خبر : 15570
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۳۵
۱۳۰ وبینار آموزشی برای دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم خوزستان در حال برگزاری است
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۱۳۰ وبینار آموزشی برای دانش‌آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم استان به منظور آمادگی شرکت در امتحانات نهایی امسال برای نخستین بار برنامه‌ریزی شده و در حال برگزاری است.

عبدالله حبیبی بیان کرد: به دلیل حساسیت و اهمیت نمرات امتحانات نهایی و اثرگذاری آن بر رتبه کنکور، آموزش و پرورش استان به منظور آمادگی هر چه بیشتر دانش‌آموزان، وبینارهای آموزشی را برگزار می‌کند.

وی گفت: آموزش به صورت وبینار پیش از برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزی برای نخستین بار در کانالی به آدرس http://shad.ir/FB___OE در بستر شاد برنامه‌ریزی شده است.

حبیبی با اشاره به اینکه ۵۰ هزار دانش‌آموز استان در این کانال عضو هستند افزود: هیچ محدودیتی برای شرکت دانش‌آموزان در این وبینارها وجود ندارد و تمامی دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم استان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

۱۳۰ وبینار آموزشی برای دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم خوزستان در حال برگزاری است

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اجرای این طرح رعایت عدالت آموزشی در تمام نقاط استان است اضافه کرد: برای شرکت در این وبینارها نیاز به پرداخت هزینه نیست و کاملا به صورت رایگان برگزار می‌شود.

حبیبی افزود: با این اقدام دانش آموزان مناطق کم برخوردار، محروم، عشایری و روستایی نیز می‌توانند از کلاس‌های آموزشی به منظور آماده شدن در آزمون‌های نهایی استفاده کنند.

وی اظهار کرد: در این وبینارها کتب درسی دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم به صورت کامل مرور خواهد شد و دانش‌آموزان با آمادگی بیشتری در امتحان شرکت خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه از بهترین معلم‌ها برای آموزش در این وبینارها استفاده می‌شود ادامه داد: جلسات وبینار از چهارم خردادماه جاری آغاز شده و تا سوم تیرماه امسال ادامه دارد.

امسال برای نخستین بار امتحانات نهایی کشوری در سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در حال برگزاری است.

۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی این سه پایه در امتحانات نهایی در ۵۸۰ حوزه شرکت می‌کنند.

نمرات امتحان نهایی به عنوان سابقه تحصیلی دانش‌آموز و تا ۷۰ درصد بر رتبه کنکور آن‌ها اثر گذار است.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=15570

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت