تاریخ : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024
6
رئیس ستاد مردمی مسعود پزشکیان در خوزستان:

پزشکیان می‌تواند برای اقشار مختلف جامعه فرصت تنفس باشد

  • کد خبر : 16457
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
پزشکیان می‌تواند برای اقشار مختلف جامعه فرصت تنفس باشد
رییس ستاد مردمی مسعود پزشکیان در خوزستان به اهمیت انسجام ملی و استفاده از نظرات کارشناسان اشاره کرد و گفت: پزشکیان می‌تواند برای اقشار مختلف جامعه فرصت تنفس باشد و تحقق آن به مشارکت تمامی اقشار در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها بستگی دارد.

محمد ملک مکوندی شامگاه چهارشنبه در مراسم آغاز بکار ستاد مردمی مسعود پزشکیان در خوزستان با اشاره به تاریخچه بازرگانی ایران بیان کرد: “ایران از دوران کهن مسیر بازرگانی بوده و می‌توانست در مقاطع مختلف ثروت زیادی تولید کند ؛ مزیت‌های کشاورزی ارزشمند و تنوع آب و هوایی که ایران دارد، حیف است که در چنین شرایط بدی باشد.

وی همچنین به توانمندی‌های پزشکیان،اشاره و اظهار کرد: کسی که می‌تواند ایران را با کمک مردم و به تدریج به ریل برگرداند، دکتر پزشکیان است؛ وی یک فرصت برای احیای امید و نشاط در بین جوانان و نوجوانان است، زیرا آنها سرخورده شده‌اند و نیاز به انگیزه دارند و پزشکیان با صداقت، پاکدستی، مبارزه با رانت و استفاده از مدل‌های توسعه‌ای می‌تواند گره‌گشا باشد.

مکوندی به توانمندی‌های پزشکیان در سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: وی می‌تواند در سیاست خارجی توازن بین‌المللی برای ایران به وجود بیاورد و بی شک وی به چهره‌ای مقبول در جهان تبدیل خواهد شد.

رییس ستاد مردمی مسعود پزشکیان در خوزستان ادامه داد: استفاده از نظریات کارشناسی را یک فرصت برای بازگشت ایران به مسیر توسعه پایدار دانست و تصریح کرد: پزشکیان توجه ویژه‌ای به مقوله علم دارد و از مدل توسعه پایدار استفاده خواهد کرد اما پیش از آن باید شرایط فرهنگی مناسب ایجاد شود.

گشایش در سپهر سیاسی، اجتماعی و اجرایی کشور با موفقیت پزشکیان در انتخابات

همچنین در این مراسم رییس ستاد مردمی بانوان حامی پزشکیان گفت: پزشکیان آمده است تا گشایشی در سپهر سیاسی، اجتماعی و اجرایی کشور رقم بزند.

صدیقه میری افزود: پزشکیان با اتکا به ایمان، دانش، صداقت و شجاعت آمده است تا در سیاست داخلی همگرایی و در سیاست خارجی دیپلماسی مناسب ایجاد کند.

وی بیان کرد: ایشان وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شده است تا به جای فرار مغزها به نخبگان و شایستگان به عنوان موتور محرک توسعه اهمیت دهد.

رییس ستاد مردمی بانوان حامی پزشکیان افزود: ایشان طبیب ملت است و آمده تا با اتخاذ سیاست‌های صحیح بودجه‌ای فشار تورم و مالیات را از سفره مردم بردارد.

وی افزود: این مهم می‌طلبد که با هر سلیقه سیاسی، ایشان را همراهی کنیم تا دولتی مبتنی بر علم، عقلانیت و اندیشه بر سر کار بیاید.

میری تاکید کرد: باید برای نجات کشور، برای آینده ایران و سرنوشت خود، هر کدام یک ستاد باشیم، پای صندوق بیاییم و دیگران را به مشارکت دعوت کنیم و رای خود را نیز برای ایران و برای ما در سبد رای طبیب ملت بیندازیم.

منبع؛ ایرنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=16457

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت