تاریخ : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 20 October , 2024
8
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز:

نبود تکنولوژی واحد، آفت مدیریت پسماند است

  • کد خبر : 10917
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
نبود تکنولوژی واحد، آفت مدیریت پسماند است
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در سال‌های گذشته انواع تکنولوژی‌ها معرفی شده است اما هنوز در خصوص پسماند در کشور به یک تکنولوژی واحد نرسیده‌ایم که این مساله آفتی برای سازمان‌های مدیریت پسماند شده است.

علی شمسی در دوازدهمین نشست تخصصی مدیران و روسای سازمان‌های مدیریت پسماند کلانشهرهای کشور که امروز (۹ آذرماه) در اهواز برگزار شد، با اشاره به انتقال تجربه‌ها در این نشست‌ها اظهار کرد: انتظار می‌رود برگزاری این جلسات منجر به ایجاد دستورالعمل‌ها و خروج از یکدست بودن دستورالعمل شود. 

وی افزود: هر شهر، شرایط توپوگرافی خاص خود برای دفع پسماند، فضای سبز یا دیگر کارهای شهری را دارد و کار اجرایی در هر شهر متفاوت است اما بیشتر دستورالعمل‌ها نوشته و به کل کشور ابلاغ می‌شود و این مسأله دردسرهایی ایجاد می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: خواسته دوم ما نتیجه‌بخش بودن یک دستورالعمل واحد است. در سال‌های گذشته انواع تکنولوژی‌ها معرفی شده است اما هنوز در خصوص پسماند در کشور به یک تکنولوژی واحد نرسیده‌ایم که این مساله آفتی برای سازمان‌های مدیریت پسماند شده است.

شمسی بیان کرد: انتظار می‌رود در این نشست‌ها همه تجربه‌ها منتقل شود تا با بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌ها، اقدامات انجام شوند.

وی با اشاره ارتباط مستقیم پسماند با محیط زیست، افزود: دانش شرکت‌های دانش بنیان کشورمان را فراموش نکنیم؛ باید از ظرفیت نخبگان هم که خیلی جاها نادیده گرفته می‌شوند در این زمینه استفاده شود.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=10917

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت