تاریخ : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024
13

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز منتقدین خود را به مناظره دعوت کرد !

  • کد خبر : 15067
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۱۲
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز منتقدین خود را به مناظره دعوت کرد !
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز نسبت به مصاحبه تخریبی و یکجانبه گرایانه یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز ، نکاتی را مطرح کرد 

شمس در واکنش به اظهارات یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در مصاحبه با یک خبرگزاری گفت: از این اظهارات ناروا و غیرسازنده که تحریف واقعیت و مخدوش‌سازی اعتماد عمومی شهروندان است بسیار گله مند هستیم .

وی افزود: از بدو حضورم در معاونت محیط زیست و خدمات شهری شاهد امپراطوری پیمانکاران در شهرداری اهواز بودم. نظارت ضعیف شهرداری، قراردادهای یک‌طرفه و نفوذ و لابی سنگین این پیمانکاران سه ضلع مثلث فساد بودند که با حمایت شهردار و اکثریت اعضای شورا، اصلاح وضعیت گفته شده، سرلوحه کار بنده قرار گرفت .

شمس توضیح داد: کم انصافی است که دوستان اصلاحات صورت گرفته بر قراردادها به نفع شهروندان اهوازی، افزایش نظارت‌ها بر عملکرد پیمانکاران و اصلاح نظام برخورد شهرداری با آن‌ها دیده نشود .

شمس گفت: قبل از حضور و استقرار تیم مدیریتی جدید در شهرداری اهواز، سالانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ اعتصاب کارگری داشتیم که امروز به کمتر از انگشتان یک دست رسیده است. چرا، چون در این دوره هیچ مدیر و کارشناس و کارمند ستادی، قبل از کارگرهای شریف اهوازی حقوق خود را نمی‌گیرند. چرا چون بیمه، سنوات و مزایای کارگرها در اولویت قرار گرفته است و شهردار محترم و بنده به عنوان معاون ایشان، در دسترس کارگرها قرار داریم و به‌طور مداوم در جمع آن‌ها حاضر می‌شویم و پای صحبت‌های آن‌ها می‌نشینیم.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: تعجب می‌کنم که عضو شورا به جای حمایت از مبارزه مدیریت شهری با فساد در منطقه ۶، واقعیت را به گونه دیگری توضیح می‌دهد. چرا که به هیچ وجه در نتیجه فشار و شانتاژ، باج نمی‌دهیم و همه شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد باید پایبند به مفاد قرارداد خود باشند.

شمس گفت: مبارزه با زیاده‌خواهی و فساد باعث اخلال چند ساعته در زباله‌گیری منطقه ۶ شد که با برنامه‌ریزی و همکاری سازمان خدمات موتوری و سایر مناطق شهرداری، مشکل به طور کامل حل شد.

شمس افزود: با تشکر از رییس محترم شورا و سایر اعضا که پیگیری‌هایی در جهت حل مشکل به‌وجود آمده داشتند، گله مندی خود را از برخی اظهارات دلسردکننده عنوان کرد .

وی اضافه کرد: این عضو محترم شورا را که چندین بار با توهین و تمسخر مردم شهیدداده و شهید پرور یک استان دیگر ، از اعطای پیمان‌ها و قراردادها به پیمانکاران بیرون استان خوزستان خبر داده به گفتگو در برابر دوربین‌های صدا و سیما دعوت می‌کنیم تا در مقابل دیدگان مردم شریف اهواز موضوعات بصورت شفاف و مستند مشخص گردد . قراردادهایی که در شهرداری اهواز آن‌هم بعضا به اجبار با خارج از استان بسته شده به مراتب کمتر از قراردادهایی است که در همه کلانشهرهای کشور معمول است و رخ می دهد . بیایید در مورد قراردادهای حوزه زیباسازی شفاف صحبت کنیم.

شمس گفت: چرا سیاه‌نمایی می شود ! چرا تحریف واقعیت می‌ شود ! چرا وقتی همه پرسنل شهرداری درگیر جمع‌آوری آب‌های سطحی یا زباله‌گیری منطقه ۶ هستند با جوسازی، فضای خدمت رسانی را مختل و مخدوش می‌کنید.؟!

شمس گفت: شهردار اهواز به دلیل حضور در جلسه کلانشهر ها نصف روز در اصفهان حضور داشته و در حاشیه آن جلسه، در مراسم دیگری هم شرکت کرده، که این ماموریت هم با اطلاع رسانی قبلی بوده. چرا این همه در این خصوص تهمت و دروغ گفته شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اهواز در پایان گفت: افتخار خدمت به مردم شریف و فرهنگ‌مدار اهواز را برای خود توفیقی بزرگ می‌دانیم و جوسازی‌ها و تحریفات ما را در عهدی که با این مردم خوب و شریف بسته‌ایم سست و متزلزل نخواهد .

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=15067

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت