تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
5
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان:

مراکز درمانی راهکار قانونی الزام‌آور برای گرفتن مسوولیت‌های اجتماعی صنایع ارائه کنند

  • کد خبر : 15822
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۸
مراکز درمانی راهکار قانونی الزام‌آور برای گرفتن مسوولیت‌های اجتماعی صنایع ارائه کنند
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: مراکز درمانی باید به دنبال ارائه راهکارهای قانونی الزام‌آور برای گرفتن حق السهم مسولیت‌های اجتماعی از صنایع باشند.

 عبدالله افرازه شهاوند عصر یکشنبه در نشست کارگروه سلامت در سالن جلسات استاندار خوزستان بر ضرورت جلوگیری از آتش زدن بقایای نیشکر تاکید و بیان کرد: دانشگاه و بیمارستان‌ها باید اعلام کنند چه تعداد بیمار به علت آتش زدن بقایای نیشکر راهی بیمارستان شدند که در این خصوص اقدامات قضایی صورت گیرد.

وی در حوزه تامین نیروهای فوریت‌های پزشکی نیز گفت: باید تعداد نیروهای فوریت‌های پزشکی پنج دانشکده زیرمجموعه مشخص و اعلام شود با تعداد استاندارد چقدر فاصله است.

مراکز درمانی راهکار قانونی الزام‌آور برای گرفتن مسوولیت‌های اجتماعی صنایع ارائه کنند

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان اظهارکرد: تعداد دانشجویان رشته‌های دیگری که در جامعه کمتر به آنها احتیاج است و دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی بیکار می‌شوند کاهش و به تعداد دانشجویان فوریت‌های پزشکی اضافه شود تا خلا موجود جبران شود.

شهاوند در خصوص تامین آمبولانس گفت: سالانه باید ۱۵ درصد آمبولانس‌ها بروز شوند، در این خصوص نیاز است ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی خوزستان اضافه شود.

شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به درستی در جمع آوری سگهای ولگرد عمل نکرده‌اند

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان به وجود سگهای ولگرد و آلودگی آب شرب در برخی نقاط از جمله شوشتر اشاره کرد و گفت: گزارشات مطرح شده نشان می‌دهد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به درستی در این حوزه ورود نکردند؛ اداره کل امور شهری باید در لالی، شوشتر و گتوند ورود کند.

وی در خصوص جانمایی کانکس‌های اربعین در آبادان نیز گفت: نیاز است در این خصوص مکاتباتی با ستاد اربعین استان انجام شود و در جلسات بعد موضوع بررسی شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان اضافه کرد: برای حل برخی مشکلات مانند ماهی فروشان آبادان باید در شهرستان تصمیم‌گیری شود و نیاز به ورود مسوولان استان نیست؛ اگر هم افزایی در استان نیاز است نیز اقدام شود.

شهاوند گفت: در خصوص تامین شیرخشک و دارو نیز مکاتبات زیادی انجام شده ولی طبق اظهارات صورت گرفته در ماه‌های آینده با بحران دارو در برخی اقلام مواجه خواهیم بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بر ضرورت تشکیل کارگروه جمع‌آوری سگهای ولگرد با اولویت شهرهایی که وضعیت حاد دارند تاکید کرد و گفت: ظاهرا همه چیز فراهم است ولی هماهنگی لازم وجود ندارد که نیاز است فرمانداران برای اجرای مصوبات تاکید داشته باشند.

منبع؛ ایرنا

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=15822

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت