تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 19 October , 2024
0

مالکیت کارخانه رب گوجه به شرکت هفت‌تپه بازگشت

  • کد خبر : 20655
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۵:۱۴
مالکیت کارخانه رب گوجه به شرکت هفت‌تپه بازگشت
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه با اشاره به دعوای حقوقی طولانی برای تعیین تکلیف مالکیت کارخانه رب گوجه هفت تپه گفت: رای مالکیت بخش خصوصی سابق هفت‌تپه بر کارخانه رب گوجه این شرکت ابطال شد و این کارخانه به مالکیت هفت تپه بازگشت.

علیرضا دورباشی‌زاده در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه رب گوجه فرنگی هفت‌تپه، بیان کرد: پنج پرونده حقوقی پیرامون کارخانه تولید رب گوجه فرنگی هفت‌تپه به عنوان یکی از کارخانه‌های زیرمجموعه شرکت کشت و صنعت هفت تپه در سال‌های اخیر تشکیل شد که پنج پرونده داوری علیه این کارخانه صادر شده بود.

وی افزود: شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه با ارایه اسناد متقن و با دفاعیات مناسب توانست نسبت به ابطال چهار رای داوری طی ماه‌های اخیر به موفقیت برسد.

مدیرعامل شرکت هفت‌تپه گفت: مهمترین و آخرین رای داوری باقی مانده پیرامون مالکیت شرکت رب گوجه بود که این مهم نیز در روزهای اخیر باطل و مالکیت شرکت رب گوجه به صورت کامل به شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه برگشت.

وی بازگشت مالکیت کارخانه تولید رب گوجه به شرکت هفت تپه را یکی از دغدغه‌های مهم مدیران و کارگران این شرکت دانست و بیان کرد: دستگاه قضایی با شجاعت و به طور عادلانه این پرونده را مورد ارزیابی قرار داد که جای قدردانی دارد.

مالکیت کارخانه رب گوجه به شرکت هفت‌تپه بازگشت

دورباشی ادامه داد: کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه همواره در بزنگاه‌های مورد نیاز در صیانت از اموال شرکت حضور آگاهانه داشتند که این غیرت و حمیت کارگران در دفاع از حقوق شرکت هفت تپه نوید دهنده روزهای خوب برای این شرکت است.

بعد از خلع ید مالکان سابق هفت تپه و بازگشت شرکت هفت تپه به دولت، تکلیف کارخانه رب گوجه به عنوان یکی از کارخانه‌های زیرمجموعه شرکت کشت و صنعت هفت تپه نامعلوم و موجب نگرانی کارگران شده بود.

دعوای حقوقی پیرامون تعیین تکلیف مالکیت شرکت رب گوجه فرهنگی هفت تپه به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این شرکت کشت و صنعت در دستگاه قضایی پیگیری شد که سرانجام پس از چند سال، مالکیت این کارخانه به شرکت کشت و صنعت هفت تپه بازگشت.

این کارخانه به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت کشت و صنعت هفت تپه که در اراضی این شرکت نیز احداث شده ظرفیت تولید روزانه یک هزار و ۵۰۰ تن رب گوجه را دارد.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به عنوان نخستین تولید کننده شکر از نیشکر در ایران هجدهم آذر ۱۳۴۰ افتتاح شد؛ این شرکت با وسعتی بیش از ۲۴ هزار و ۹۰۰ هکتار در نزدیکی شهر شوش و در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال اهواز قرار دارد.

شرکت هفت تپه پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم به دلیل اعتصاب‌های کارگری به سرخط اخبار تبدیل شده بود و صدها کارگر این شرکت آینده شغلی برای خود متصور نبودند.

با گره گشایی از مشکل‌های این شرکت در دولت سیزدهم، بار دیگر کار و تولید کام کارگران این شرکت را شیرین کرد.

لینک کوتاه : https://behinkhabar.ir/?p=20655

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش خوزستان اجتماعی اخبار اندیکا اخبار اهواز اخبار ایران اخبار خرمشهر اخبار خوزستان اخبار شوش اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان اقتصاد اهواز ایران تیم_شهید_علی_مدد_طاهری خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر حبیب حی‌بر دکتر سید محمد علوی سازمان آب و برق خوزستان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شرکت لوله‌سازی اهواز علی خنیفر علی قربانی فولاد اکسین فولاد اکسین خوزستان مجلس شورای اسلامی محمد سبزه زاری محمد سبزه‌زاری محمد کعب عمیر محمد کعب‌عمیر مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مدیرکل هواشناسی خوزستان مذهبی مرکز بهداشت خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هواشناسی خوزستان ورزش وزارت آموزش و پرورش پیشرفت_ایران پیشرفت_خوزستان کوروش مودت